دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برد ایرالکو تقدیم به هافبک سابق پرسپولیس (عکس)

پس از شکستگی نازک نی پای ربیع‌خواه؛ برد ایرالکو تقدیم به هافبک سابق پرسپولیس (عکس)؛ هافبک سابق پرسپولیس در پیراهن تیم جدیدش هم خوش‌شانس نبود و هفته گذشته دچار مصدومیت سختی شد که حالا او را هفته‌ها از میادین ورزشی دور می‌کند.

برد ایرالکو تقدیم به هافبک سابق پرسپولیس (عکس)

به گزارش ورزش پس از آن‌که در دقایق آغازین دوئل هفته ششم لیگ برتر میان آلومینیوم اراک و پیکان تهران، محسن ربیع‌خواه که سابقه پارگی رباط صلیبی را هم در دوران حضورش در پرسپولیس در کارنامه خود دارد، با مصدومیت سختی مواجه شد و استخوان نازک نی پای او دچار شکستگی شد، عمل جراحی استخوان پای او با موفقیت انجام شد و حالا حداقل 2 ماه ربیع‌خواه باید دوره درمان را سپری کند و رسول خطیبی نیز نمی‌تواند از هافبک دفاعی تیم خود در ترکیب تیمش بهره ببرد.

برد ایرالکو تقدیم به هافبک سابق پرسپولیس (عکس)

روز گذشته نیز در جریان پیروزی یک بر صفر شاگردان خطیبی مقابل صنعت نفت آبادان که با تک گل حامد پاکدل به ثبت رسید، بازیکنان آلومینیوم یاد هافبک دفاعی مصدوم تیم‌شان را زنده نگه داشتند و پس از گلزنی پاکدل، پیراهن شماره 18 ربیع‌خواه را مقابل دوربین عکاسان نشان دادند تا این‌چنین این گل را به او تقدیم کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋