دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رحمانی: دلتنگ لیگ برتر هستیم

رحمانی: دلتنگ لیگ برتر هستیم

هافبک تازه‌وارد مس کرمان از انگیزه این تیم برای بازگشت به لیگ برتر خبر داد.

به گزارش “ورزش”، ماهان رحمانی، هافبک دفاعی سابق پیکان که در این فصل راهی مس کرمان شده درباره شرایط این تیم می‌گوید: برابر نود ارومیه شایسته برد بودیم و این اتفاق البته خیلی سخت به دست آمد. با این حال خوشحالیم که سه امتیاز را به دست آوردیم و کارمان در جدول همچنان خوب پیش می‌رود. باخت تلخی را هفته گذشته تجربه کرده بودیم و به سه امتیاز این بازی نیز مبرمی داشتیم.

وی درباره شانس صعود مس کرمان به لیگ برتر گفت: تازه هفته پنجم بازی‌هاست و فرصت زیادی باقی مانده است. فضای رقابتی سختی بین تیم‌ها وجود دارد اما ما کاملا به صعود خوش‌بین هستیم. بیشتر تیم‌ها با این دیدگاه در لیگ حاضر هستند و باید روند را دنبال کرد تا به نتیجه لازم رسید. من مس کرمان را شایسته این مهم می‌دانم. مدیریت مناسب و ساختار، کادرفنی کاربلد و باتجربه و بازیکنانی با کیفیت بالا. امیدوارم این اتفاق در پایان فصل بیفتد و کرمانی‌ها واقعا دلتنگ بازگشت به لیگ برتر هستند و برای این موضوع ما هم تلاش خواهیم کرد.


رحمانی درباره جدایی از پیکان در شرایطی که طی هفته‌های پایانی فصل گذشته با گلزنی و گلسازی عملکرد خوبی در‌ این تیم به جا گذاشته بود گفت: دوست داشتم فضای جدید را تجربه کنم. فصلی سخت با پیکان را پشت سر گذاشتم و خوشحالم که در‌ کنار هم‌تیمی‌هایم همانطور که گفتید سهمی در بقای تیم داشته باشم. تلاش می‌کنم امسال بتوانیم با مس صعود کنیم و اینبار اتفاق بزرگتری را رقم بزنیم و به آن خوش‌بین هستم چرا که هواداران مس دلتنگ لیگ برتر هستند و با درایت و تجربه آقای مهاجری امیدوار به صعود هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋