دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جانشین کی روش از تیم ملی شیلی می آید

بازگشت رینالدو روئدا به کلمبیا؛ جانشین کی روش از تیم ملی شیلی می آید؛ سفر رینالدو روئدا مربی تیم ملی شیلی به کلمبیا باعث شد تا شایعات جانشینی او به جای کارلوس کی روش شکل جدی تری به خود بگیرد.

به گزارشورزش ظاهرا بعد از چند روز سکوت مذاکرات مجدد با رینالدو روئدا مربی کلمبیایی تیم ملی شیلی آغاز شده او آن ها به توافق نهایی نزدیک هستند. نماینده این مربی رامی عباس در کلمبیا است و پیش از این اولین جلسه را با سران فدراسیون این کشور انجام داده است.


از سوی دیگر از شیلی اما خبر می رسد که این مربی با همان پرواز که تیم باشگاهی جونیور کلمبیا که برای بازی با تیم کوکیمبو اونیدو از مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاههای آمریکای جنوبی به شیلی آمده به کشورش بازخواهد گشت.  

جانشین کی روش از تیم ملی شیلی می آید


پابلو میلاد رئیس اتحادیه ملی فوتبال حرفه ای شیلی به رسانه های این کشور گفت:" این مربی درخواست استفاده از مرخصی های خود را داد و گفت برای گذراندن تعطیلات و دیدن خانواده اش به کلمبیا می رود."


با توجه به صحبت های این مقام مسئول رسانه های شیلیایی از احتمال این انتقال صحبت کرده اند ضمن اینکه بازیکنان تیم ملی شیلی از این اتفاق خوشحال نیستند. بازیکنان باتجربه ای مثل الکسیس سانچز، آرتور ویدال و گری مدل که بازیکنان نزدیک به مربی کلمبیایی بودند و بیشترین حمایت را از این مربی کردند با این تصمیم که او تیم را در رقابت های مقدماتی جام جهانی موافق نیستند.  


بعد از جدایی کارلوس کی روش ، رینالدو روئدا ، آریل هولان آرژانتینی و خوزه پکرمن کسانی هستند که اسمشان بیش از دیگران برای هدایت تیم ملی کلمبیا شنیده می شود. 


همانطور که در کلمبیا با جدایی کی روش ، شیلی قبلاً چندین نام برای جایگزینی واله دل کاوکا داشت. آریل هولان آرژانتینی ، مدیر دانشگاه کاتولیک و خوزه پکرمن ، از زمان پایان چرخه خود با سه رنگ ، غیرفعال هستند ، کسانی هستند که برای رسیدن به موقعیت بیشترین صدا را دارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋