دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شب تلخ دو ستاره ناپولی در جوزپه مه آتزا

گتوسو از امشب نگران مصاف با لاتزیو؛ شب تلخ دو ستاره ناپولی در جوزپه ‌مه‌آتزا؛ مصدومیت و اخراج دو ستاره ناپلی‌ها، شب سختی را برای گتوسو روی نیمکت این تیم رقم زد.

شب تلخ دو ستاره ناپولی در جوزپه ‌مه‌آتزا

به گزارش " ورزش"، اینتر در ورزشگاه جوزپ مه‌آتزا و در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های کالچیو از ناپولی میزبانی کرد و موفق شد در شبی که شاهد عملکرد خوبی از این تیم نبودیم و این تیم میهمان بود که موقعیت های بی شماری را روی دروازه این تیم ترتیب داد با پنالتی لوکالو سه امتیاز حساس این مسابقه را در هفته ای که سایر مدعیان متوقف شده بودند، از آن خود کند. در این مسابقه شرایط اگرچه برای مهاجم بلژیکی اینتر خوب پیش رفت و او تنها گلزن بازی لقب گرفت ولی مرتنز هم تیمی او در تیم ملی، به دقیقه 20 نرسید و با مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

شب تلخ دو ستاره ناپولی در جوزپه ‌مه‌آتزا


اینسینیه دیگر وینگر خوش تکنیک ناپلی ها نیز سرنوشت خوشی در این بازی نداشت و در حالی که سمیر هندانوویچ چند دقیقه قبل از اعلام پنالتی اوسپینا گلر ناپولی روی دارمیان، ضربه رباح ماجری او را با واکنشی به موقع دفع کرده بود، پس از اعتراض به تصمیم داور مسابقه در اعلام پناتی به سود تیم میزبان، با کارت قرمز داور جریمه شد تا جنارو گتوسو حالا علاوه بر از دست دادن سه امتیاز، در دیدار حساس آینده تیمش برابر لاتزیو، لورنزو اینسینیه را در اختیار نداشته باشد و شدت مصدومیت دریس مرتنز هم به حدی بود که به احتمال فراوان او هم دیگر غایب سرشناس ناپلی‌ها در مصاف خانگی با شاگردان اینزاگی خواهد بود.


فیروزه‌ای پوشان ناپل در مقابل اینتر نمایش خوبی داشتند و حتی پس از خروج این دو بازیکن از زمین، بر حملات خود افزودند ولی در پایان با همان 23 امتیازی که در پایان هفته یازدهم به نامشان ثبت شده بود، از رتبه چهارم بالاتر نرفتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋