دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خلیفه اصل و صدرنشینی آبی ها در لیگ یک (عکس)

استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر موفق شد به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کند و بالاتر از همه قرار بگیرد.

به گزارش ورزش، امیر خلیفه اصل مهاجم بلند قامت سال‌های نه چندان دور فولاد خوزستان و استقلال اهواز را با شادی گل‌هایش خاصش می‌شناسیم، وقتی که بعد از گل می‌نشست و با ژست خاصش گلش را با کمان به سمت تماشاچیان و یا مربیان خود تقدیم می‌کرد.


 خلیفه اصل اما با شهرداری بندرعباس کارش را به عنوان مربی شروع کرد و در آنجا یک دستیار چندم بود اما مدتی پس از آن به استقلال خوزستان پیوست و در آن‌جا نیز کمک مربی شد تا یک پله بالاتر بیاید، او در اواخر فصل به عنوان مربی موقت انتخاب شد اما آنقدر نتایج درخشان و بارزی گرفت، که مسئولان تیم آبی پوش را قانع کرد تا وی هدایت این تیم را در فصل جدید قبول کند.


بازی‌های دوستانه و اردوی تهران، نشان می‌داد که این تیم قصد دارد دوباره به سطح اول بازگردد و این موضوع را تاکنون و در طول پنج هفته اخیر لیگ یک ثابت کرده، آن‌ها چهار دیدار را برده‌اند و یک تساوی دارند تا بدون باخت در صدر جدول با ۱۳ امتیاز حضور داشته باشند.


این سرمربی بومی خوش‌تیپ که در روزهای اوج دوران فوتبالش پشت مهاجمین آماده‌ای چون علی دایی، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان و ... مانده بود و نتوانسته بود به تیم ملی برسد و مشهور شود، حال قصد دارد تا با درخشش روی نیمکت تیم آبی پوش خوزستانی بتواند نامش را در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها بیندازد. خلیفه اصل نشان داده که می‌تواند و تیم خوبی را جمع کرده، قطعا اگر حمایت شود این تیم می‌تواند رویاهای خود را دنبال کند.

عکس: میلاد اسماعیلی

خلیفه اصل و صدرنشینی آبی‌ها در لیگ یک (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋