دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عبداللهی: می خواهیم ببریم و به ربیع خواه تقدیم کنیم

همه بازیکنان ما باهوش و جسور هستند؛ عبداللهی: می‌خواهیم ببریم و به ربیع‌خواه تقدیم کنیم؛ مربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید روز خوبی در انتظارشان برابر صنعت نفت است و می‌توانند به برتری برسند.

عبداللهی: می‌خواهیم ببریم و به ربیع‌خواه تقدیم کنیم

به گزارش ورزش، حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با اینکه فاصله بین مسابقات ما کم است، اما طبق برنامه‌ریزی آقای خطیبی و تلاشی که کادر فنی تیم انجام می‌دهند، به دنبال این هستیم تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و کماکان در پروسه روند صعودی خودمان باشیم.

او ادامه داد: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا به موفقیت برسیم؛ نموداری که طی کردیم، مثبت بوده و امیدوار هستیم فردا هم این روند را ادامه دهیم و هر سه امتیاز را به دست آوریم.

مربی آلومینیوم تصریح کرد: صنعت نفت تیم با اصالتی در فوتبال ایران است و تمام مردم کشور می‌دانند که آبادان سال‌هاست در فوتبال قابل احترام بوده، هست و خواهد بود. آنها کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند ولی با تمام احترامی که برای صنعت نفت قائل هستم، باید بگویم که فردا قطعا برای گرفتن هرسه امتیاز مسابقه وارد زمین می‌شویم و این خواسته‌ی سرمربی و تفکرات ایشان و با تلاش و همت تک‌تک بازیکنان قطعا با توکل بر خدا به دنبال سه امتیاز دیدار فردا هستیم.

عبداللهی با اشاره به غیبت محسن ربیع‌خواه عنوان کرد: او را در بازی‌هایمان از دست دادیم و جای محسن در تیم و جمع ما خالی است. پُر کردن جای خالی او از نظر فوتبالی و شخصیتی سخت است چون حضورش از نظر شخصیتی یک وزنه برای ما بود، اما قول می‌دهم با تلاش بازیکنان جایگزین این مشکل را برطرف کنیم.

او درباره غایبان آلومینیوم برابر صنعت نفت عنوان کرد: ربیع‌خواه را تا نیم‌فصل نداریم ولی بچه‌ها هم‌قسم شدند تا در این بازی نتیجه بگیریم و برد را به ربیع‌خواه تقدیم کنیم. محمد ایران‌پوریان، مرتضی آقاخان و محمدجواد عباسی هم مصدومان تیم هستند و قطعا در کنار ما نخواهند بود، اما انرژی این بازیکنان مثل تماشاگران با ما است و سعی داریم تا آنها را خوشحال کنیم.

مربی آلومینیوم یادآور شد: از هفته دوم گفتم ما روند خوب را شروع کردیم. فوتبال اینطور نیست در ۲۴ ساعت یا دو هفته کاری انجام دهیم و نیاز به پروسه یک ماهه تا ۴۰ روزه دارد. شیب ملایم ولی رو به رشدی داشتیم و قطعا شرایط ما درست می‌شود و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. این حرف‌ها را به پشتوانه بازیکنان می‌زنم که فوق‌العاده باهوش و جسور هستند و تک تک آنها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و قطعا روندشان رو به رشد خواهد بود.

عبداللهی اضافه کرد: صنعت نفت بازیکنان خوب و کادر فنی قوی دارد ولی ما هم بیکار نبودیم و تمام مسابقات صنعت نفت را چندین بار دیدیم. نقاط ضعف و قوت آنها را می‌دانیم و برنامه‌هایی برای بازی فردا داریم. مسابقه بسیار مهمی پیش روی تیم ما است ولی طبق برنامه‌ریزی آقای خطیبی به‌عنوان سرمربی و کادر فنی تیم، فردا روز خوبی برای ما خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋