دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لوکاکو از لواندوفسکی بهتر است

لوکاکو از لواندوفسکی بهتر است

کریستین ویری:؛ لوکاکو از لواندوفسکی بهتر است!؛ کریستین ویری، ستاره سابق فوتبال ایتالیا به تمجید از روملو لوکاکو پرداخته است.

به گزارش ورزش، روملو لوکاکو در هفته های اخیر و بعد از اشتباه عجیب مثل سد کردن مسیر  ضربه سر الکسیس سانچس در دقایق پایانی دیدار مقابل شاختار در لیگ قهرمانان، مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته و برخی او را علت حذف اینتر می دانند. اما کریستین ویری مدعی شد این ستاره بلژیکی حتی از رابرت لواندوفسکی نیز بالاتر بوده و اگر در لباس بایرن مونیخ بازی می کرد، موفق به زدن 70 گل در طول یک فصل می شد.

 

لوکاکو از لواندوفسکی بهتر است

 

کریستین ویری گفت: "به نظر من اگر در حال حاضر روملو لوکاکو برای بایرن مونیخ بازی می کرد، به اندازه رابرت لواندوفسکی موفق به گلزنی برای این تیم می شد. اما برعکس، اگر لواندوفسکی در ترکیب اینتر حاضر بود نمی توانست به اندازه لوکاکو دروازه حریفان را باز کند.

 

از نظر من در حال حاضر روملو لوکاکو بهترین مهاجم در فوتبال جهان و بهتر از بازیکنانی مانند رابرت لواندوفسکی، لوییس سوارز و هری کین است، زیرا سبک بازی لوکاکو قابل تشخیص نیست. از نظر من در رده بندی بهترین مهاجمان جهان باید اول از لوکاکو، در ادامه از ارلینگ هالند و در رتبه سوم از رابرت لواندوفسکی نام ببرم. اگر لوکاکو در ترکیب بایرن مونیخ قرار می گرفت موفق به زدن 70 گل در طول یک فصل می شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋