دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لایپزیش یا رئال مادرید؟ هنوز باید فکر کنم

سوبوسلای:؛ لایپزیش یا رئال مادرید؟ هنوز باید فکر کنم؛ ستاره مجارستانی سالزبورگ به شایعات انتقالش به لایپزیش یا رئال واکنش نشان داد.

لایپزیش یا رئال مادرید؟ هنوز باید فکر کنم

به گزارش ورزش، رئال مادرید و در راس آن رئیس این باشگاه یعنی فلورنتینو پرز طی سال‌های گذشته علاقه زیادی به جذب بازیکنان جوان و پرورش آنها برای حضور در تیم اصلی لوس بلانکوس نشان داده‌ و به نظر می‌رسید که یکی دیگر از این پدیده ها نیز به جمع کهکشانی‌ها ملحق خواهد شد.

یکی از جدید ترین پدیده های مورد نظر رئال مادرید هافبک 20 ساله باشگاه سالزبورگ یعنی دومنیک سوبوسلای بود. او در لیگ قهرمانان اروپا توجه ویژه ای را به سمت خود جلب کرد؛ همان طور که در وندا متروپولیتانا مقابل اتلتیکو مادرید یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه روخی بلانکو کرد.

لایپزیش یا رئال مادرید؟ هنوز باید فکر کنم

هفته گذشته اسکای اسپورتس ادعا کرد که او با لایپزیش به توافق نهایی رسیده و به پیشنهاد رئال پاسخ منفی داده است. پدیده مجار در واکنش به شایعات پیرامونش گفت:« در مورد من شایعات زیادی منتشر می شود و مرا به تیم های مختلفی وصل می کنند ولی هنوز برای تصمیم گیری نهایی وقت دارم. تصمیمی خواهم گرفت که برایم بهترین باشد. هنوز چند بازی حساس و مهم باید برای سالزبورگ انجام دهم و سپس ببینیم چه می شود.»

سوبوسلای نه تنها از رئال که از میلان و آرسنال هم پیشنهاد دارد و در نهایت باید دید طبق شایعات به لایپزیش می رود یا تصمیمی دیگر خواهد گرفت.

لایپزیش یا رئال مادرید؟ هنوز باید فکر کنم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋