دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازهم برد مقابل شهرخودرو، بازهم صدرنشینی

استقلال پس از 6 هفته مجدداً با پیروزی مقابل شهرخودرو به صدر جدول لیگ برتر رسید.

بازهم برد مقابل شهرخودرو، بازهم صدرنشینی

به گزارش ورزش، دو گل از سبحان خاقانی و محمد دانشگر در شهر مشهد کافی بود تا شاگردان محمود فکری در هفته ششم طعم شیرین صدرنشینی را حس کنند و تا حد زیادی از فشار زیادی که در این چند هفته اخیر تحمل کردند خلاص شوند.


استقلال امروز علی‌رغم تمام اشکالاتی که داشت از ابتدای بازی کاملاً متفاوت نسبت به شش هفته اخیر ظاهر شد و خیلی زود توانست مزد بازی شجاعانه خودش را با گل سبحان خاقانی بگیرد. کسی که تا قبل از حضورش در استقلال کمتر کسی می‌توانست حدس بزند او زننده گل صدرنشینی آبی پوشان تهرانی باشد.


استقلال حالا با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت آبادان در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد و این در حالی است که هنوز این تیم برای اینکه بتوانیم به این تیم در قواره‌های یک تیم قابل‌اعتماد و قهرمان نگاه کنیم کار زیادی دارد که این صدرنشینی نباید کادر فنی را نسبت به رفع نواقص مشهودی که در این بازی مشخص بود غافل کند.


استقلال امروز در شهر مشهد به نسبت سایر بازی‌های این فصل خصوصاً در فاز هجومی کاملاً تغییریافته بود و این شاید برگردد به ارنج ابتدایی محمود فکری که تنها با یک هافبک دفاعی تیمش را روانه این دیدار کرد، ضمن اینکه ده‌نفره شدن حریف در نیمه اول هم مزید علت شد تا استقلال با خیال راحت‌تری بتواند با اتکا به جوانانش با دو گل برنده از زمین خارج شود در شرایطی که هفته گذشته نیز اگر استقلال تک‌گل موسوی را حفظ می‌کرد یک هفته زودتر در رده نخست جدول جای می‌گرفت.


نکته قابل‌توجه اینجاست که استقلال فصل گذشته هم با برتری مقابل همین شهر خودرو پس از 1310 روزبه صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر رسید و این بار هم این تیم مشهدی سکوی پرتابی شد برای صدرنشینی پسران آبی که تحت هدایت محمود فکری از حالا باید به دو دیدار حساس آینده یعنی ذوب‌آهن و دربی شهر تهران فکر کنند.


البته حضور استقلال در جایگاه نخست جدول لیگ برتر در مرتبه قبلی تازه شروعی بود بر آغاز مشکلات این تیم، اما این بار به نظر می‌رسد داستان کاملاً با دفعه قبلی تفاوت دارد و با شناختی که از محمود فکری داریم می‌دانیم که قرار نیست او به هیچ قیمتی تیمش را در این برهه حساس تنها بگذارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋