دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

استقلال به دنبال شکستن طلسم استادیوم امام رضا (ع)

استادیوم امام رضا (ع) شهر مشهد از آن دسته استادیوم هایی است که استقلال تاکنون نتوانسته است در آن پیروز شود.

استقلال به دنبال شکستن طلسم استادیوم امام رضا (ع)

به گزارش ورزش، در ادامه هفته ششم رقابت های لیگ برتر، تیم های شهرخودرو و استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد به مصاف هم می روند. دیداری که برای تعیین جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بسیار حائز اهمیت است.

اما نکته جالب اینکه از زمان افتتاح این استادیوم، استقلال موفق نشده است که در این ورزشگاه به پیروزی برسد. استادیوم امام رضا (ع) که در شهریور سال 96 افتتاح شد، تاکنون دوبار میزبان بازی های استقلال و شهرخودرو بوده است.

اولین بار دو تیم در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ هجدهم در این ورزشگاه به مصاف هم رفتند. در آن دیدار، شهرخودرو با تک گل بهنام برزای توانست از سد استقلال عبور کند. وینفرد شفر که در آن مسابقه تیمش را با ترکیبی عجیب روانه بازی کرده بود، در پایان بازی از سمتش اخراج شد و فرهاد مجیدی به صورت موقت هدایت آبی ها را برعهده گرفت.

استقلال فصل قبل نیز و هفته بیست و هشتم لیگ نوزدهم مهمان شهرخودرو بود. در آن دیدار زیبا و پرگل ابتدا حسین مهربان شاگردان بختیاری زاده را پیش انداخت اما در ادامه ارسلان مطهری و شیخ دیاباته دو بار دروازه نماینده مشهد را باز کردند و در ادامه محمدرضا خلعتبری گل تساوی را وارد دروازه حسینی کرد و بازی با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

نکته جالب اینکه استقلال یک بار دیگر در این استادیوم به میدان رفته ولی حریف آنها تیمی جز شهرخودرو بود. آبی پوشان در فینال جام حذفی در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف تراکتور رفتند که آن بازی با نتیجه  3 بر 2 به سود تبریزی ها به پایان رسید و دست استقلال از رسیدن به جام کوتاه ماند.
استقلال در 3 بازی که در این ورزشگاه به میدان رفته، دو بار مغلوب شده و یک بار نیز به نتیجه تساوی رسیده و اکنون قصد دارد طلسم ناکامی در این ورزشگاه را بشکند.
استقلال و شهرخودرو امروز یکشنبه از ساعت 15:45 در استادیوم امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می روند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋