دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیمئونه: از ژوائو بپرسید چرا عصبانی بود

باید به رئال تبریک گفت؛ سیمئونه: از ژوائو بپرسید چرا عصبانی بود؛ دیه گو سیمئونه پس از شکست در دربی، رئال را تیم شایسته میدان عنوان کرد و به عصبانیت ژوائو فلیکس از تعویض هم واکنش نشان داد.

سیمئونه: از ژوائو بپرسید چرا عصبانی بود

به گزارش ورزش، دیه گو سیمئونه یک شکست دیگر را برابر رئال مادرید تجربه کرد. کهکشانی ها فصل گذشته برابر اتلتیکو سه بار به میدان رفتند که حاصل کار دو برد در لالیگا و فینال سوپرکاپ بود و یک تساوی در وندا متروپولیتانو.

رئال امشب هم با دو گل به برتری رسید و فاصله با اتلتیکو را به سه امتیاز کاهش داد. صدرنشین لالیگا به وضوح از روزهای اوجش به دور بود و ال چولو برابر زیدان و ایده هایش، حرفی برای گفتن نداشت.

سیمئونه: از ژوائو بپرسید چرا عصبانی بود

دیه گو سیمئونه در پایان بازی گفت:« رئال بازی را بهتر شروع کرد و بازیکنان شان جدی تر و جنگنده تر بودند. ما هرگز نتوانستیم با ریتم بازی هماهنگ شویم. مدت ها بود در لالیگا شکست نخورده بودیم و واضح بود که بالاخره یک روز می بازیم.

رئال کاملا تیم بهتر میدان بود و باید به این تیم تبریک گفت. در هر صورت مربیان هم اشتباه می کنند و امشب برنامه های من جواب نداد.»

سیمئونه: از ژوائو بپرسید چرا عصبانی بود

عصبانیت ژوائو فلیکس پس از تعویض:« این را باید از خود بازیکن سوال کنید. شاید از شیوه بازی خودش ناراحت بود. من البته درک می کنم چون هر بازیکنی دوست دارد 90 دقیقه در میدان باشد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋