دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زیدان: ببینید چگونه و چه تیمی را شکست دادیم

زیدان: ببینید چگونه و چه تیمی را شکست دادیم

مودریچ و کروس استثنایی اند؛ زیدان: ببینید چگونه و چه تیمی را شکست دادیم؛ زین الدین زیدان پس از پیروزی رئال در دربی به شکل ویژه ای خوشحال بود و از بازیکنانش ستایش کرد.

به گزارش ورزش، رئال مادرید تا هفته پیش شرایطی بحرانی داشت و زین الدین زیدان باید سه فینال پیش رو را می برد تا ماندنی می شد. همین اتفاق نیز در نهایت رخ داد. رئال ابتدا سویا را در سانچس پیسخوان شکست داد. سپس گلادباخ را در مادرید برد و به دور بعد لیگ قهرمانان رفت و امشب نیز توانست فاتح دربی مادرید شود. در دیداری که اتلتیکو در بسیاری مقاطع بازی دست و پا بسته نشان می داد، رئال با دو گل پیروز شد.

زیدان: ببینید چگونه و چه تیمی را شکست دادیم

زین الدین زیدان در پایان بازی گفت:« از بازی به طور کامل رضایت دارم و خوشحالم. مثل بازی با گلادباخ بودیم و ببینید که چگونه و چه تیمی را شکست دادیم. اتلتیکویی را بردیم که 26 بازی متوالی در لالیگا نباخته بود.

به خوبی بر این تیم فشار آوردیم و اجازه ندادیم اتلتیکو بازی خودش را انجام دهد. تنها یک موقعیت روی ضربه سر سائول داشتند و در مجموع بازی تحت کنترل ما بود.»

زیدان: ببینید چگونه و چه تیمی را شکست دادیم

کروس و مودریچ:« بازی را باز می کردیم تا فضا ایجاد کنیم و راه فرار پیدا شود. سپس به سرعت از یک سمت به سمتی دیگر می رفتیک و در این راه مودریچ و کروس استثنایی کار می کردند. کریم هم عالی بود. لوکاس و کارواخال و واران و راموس هم بی نظیر بازی کردند. در مجموع از همه رضایت دارم.»

سیستم چرخشی  در بازی های آتی:« خواهیم دید. سه بازی متوالی با تغییراتی اندک داشته ایم ولی من ثابت کرده ام که روی تمامی بازیکنانم حساب می کنم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋