دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع چلسی در فکر ورود به دنیای مربیگری

مدافع چلسی در فکر ورود به دنیای مربیگری

تیاگو سیلوا مدافع برزیلی جدید چلسی قصد دارد پس از بازنشستگی، مربی شود.

به گزارش ورزش، تیاگو سیلوا که تابستان اخیر پس از هشت سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن، با قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به تیم فوتبال چلسی ملحق شد، در حال انجام اقدامات اولیه برای ورود به عرصه مربیگری است.

مدافع چلسی در فکر ورود به دنیای مربیگری

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی "گلوبو اسپورته" برزیل، سیلوای 36 ساله در کلاس‌های مربیگری درجهB که کنفدراسیون فوتبال برزیل به صورت آنلاین برگزار کرده، شرکت کرده است.

همچنین فیلیپه لوئیز 35 ساله که در حال حاضر در تیم فلامینگو عضویت دارد و پائولینیو مهاجم کنونی گوانگژو اورگراند نیز در این کلاس‌های مربیگری آنلاین شرکت کرده‌اند و به نظر می‌رسد آنها هم قصد دارند پس از آویختن کفش‌های خود، وارد عرصه مربیگری شوند.

مدافع چلسی در فکر ورود به دنیای مربیگری

در کنار این دوره آنلاین مربیگری، تیاگو سیلوا به همراه دو بازیکن برزیلی دیگر هر موقع که شرایط کرونایی اجازه داد، باید در کلاس‌های حضوری مربیگری کنفدراسیون فوتبال برزیل شرکت کنند تا ارزیابی‌های لازم از آنها توسط مدرسان این کنفدراسیون صورت بگیرد.

سیلوا این فصل در 11 بازی از رقابت‌های مختلف، آبی‌پوشان لندنی را همراهی کرد و ضمن ارائه عملکرد خوب از خود، یک گل نیز به ثمر رسانده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋