دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پیروزی بزرگ کمیته ریاست موقت باشگاه بارسلونا

کمیته موقت ریاست باشگاه بارسلونا بالاخره موفق شد بر سر کاهش دستمزد بازیکنان تیم اول و دوم با بازیکنان به توافق نهایی و قطعی برسد.

پیروزی بزرگ کمیته ریاست موقت باشگاه بارسلونا

به گزارش ورزش، بارسلونا یکی از باشگاه هایی بود که به علت شیوع ویروس کرونا دچار ضرر مالی فراوانی شد و چند ماه قبل نیز بازیکنان این تیم مانند بسیاری از باشگاه ها حاضر شده بودند از بخشی از دستمزد خود صرف نظر کنند. اما با شروع فصل جدید شرایط به همان منوال بود و دوباره باشگاه درخواست کاهش دستمزد داد که 10 روز پیش بالاخره مورد موافقت قرار گرفت.

پیروزی بزرگ کمیته ریاست موقت باشگاه بارسلونا

امروز اتحادیه فوتبالیست های اسپانیا تایید کرد که شب گذشته باشگاه بارسلونا با بازیکنان هر دو تیم اول و دوم خود بر سر کاهش دستمزدها به توافق قطعی و نهایی رسیده و اکثریت به نفع باشگاه رای داده اند.

در این توافق قید شده است که بازیکنان در سال های آینده بخشی از حق و حقوق خود که در دوران کرونا به باشگاه بخشیده اند را دریافت خواهند کرد. این یک پیروزی بزرگ برای کمیته موقت بارسلونا به ریاست کارلس توسکتس است.

مدیریت قبلی باشگاه در توافق با بازیکنان به بن بست خورده بود و به این ترتیب بارسا با ذخیره کردن بیش از 122 میلیون یورو از ورشکستگی بانکی هم نجات پیدا خواهد کرد.

پیروزی بزرگ کمیته ریاست موقت باشگاه بارسلونا

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋