دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرخیو راموس به بارسلونا پیشنهاد شده بود

تونی فریکسا:؛ سرخیو راموس به بارسلونا پیشنهاد شده بود؛ تونی فریکسا، یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا، فاش کرد که سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، زمانی در آستانه پیوستن به آبی و اناری‌ها بود.

سرخیو راموس به بارسلونا پیشنهاد شده بود

به گزارش ورزش، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به زودی برگزار می شود و فریکسا یکی از کسانی است که برای جانشینی جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس مستعفی این باشگاه، تلاش می کند.

او اکنون فاش کرد که این باشگاه کاتالانی زمانی فرصت داشت تا سرخیو راموس را به خدمت بگیرد:" ما نمی توانیم راموس را بخریم. او سمبل رئال مادرید و تحت هیچ شرایطی نمی تواند به اینجا بیاید.

وقتی او برای سویا بازی می کرد من دوست داشتم به اینجا بیاید. آنطور که من فهمیدم، او به بارسلونا پیشنهاد شد. من بودم، او را می خریدم."

 

سرخیو راموس به بارسلونا پیشنهاد شده بود

 

آینده لیونل مسی مهمترین موضوعی است که رئیس جدید باشگاه بارسلونا باید حل کند و هرچند فریکسا از اهمیت این موضوع آگاه است اما معتقد است که موضوعات مهم دیگری هم وجود دارند.

" رئیس به همراه مدیریت ورزشی باشگاه باید در مورد چیزهای زیادی تصمیم بگیرد. لئو مهم است اما تنها موضوع نیست."

فریکسا همچنین تاکید کرد که رئال مادرید تنها تیمی است که در لالیگا از داوری ها سود می برد:" داوران به تیم های بزرگ کمک نمی کنند، آنها به رئال مادرید کمک می کنند. واقعا اینطور فکر می کنم.

برای هر باری که ممکن است آنها به بارسلونا کمک کنند، 50 بار به رئال کمک می کنند."

نتایج اخیر بارسا باعث شده تا تردیدهایی در مورد آینده رونالد کومان ایجاد شود اما فریکسا تاکید کرد که این مربی هلندی همچنان می‌تواند در نوکمپ بماند:"اگر انتخاب شوم، او به کارش ادامه می دهد. ما در بارسلونا همیشه به مربیان اعتماد می کنیم. این اتفاق برای فرانک رایکارد و یوهان کرویف رخ داد. این چیزی است که باشگاه به آن نیاز دارد."

 

سرخیو راموس به بارسلونا پیشنهاد شده بود

 

او همچین در مورد نتیجه انتخابات هم گفت:" من فکر می کنم این شانس را دارم که در انتخابات پیروز شوم. اعضای باشگاه بارسلونا یک رئیس صادق می خواهند که به آنها واقعیت ها را بگوید.

کسی که بتواند باشگاه را هدایت کند و بارسلونا را از چالش هایی که با آن روبرو است، عبور بدهد. من قصد ندارم برای پیروزی در انتخابات از ابزار سیاسی استفاده کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋