دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توضیح تراکتور درباره محرومیت واسعی

باشگاه تراکتور می‌گوید که امکان فسخ قرارداد یا کسر از قرارداد سعید واسعی را دارد.

توضیح تراکتور درباره محرومیت واسعی

به گزارش ورزش، سعید واسعی با تصمیم کمیته تعیین وضعیت و همچنین کمیته انضباطی چهار ماه از حضور در میادین محروم و به پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان جریمه محکوم شد. حالا هوشنگ نصیرزاده درباره وضعیت این بازیکن گفته است: سعید واسعی رفت قراردادش با پیکان را فسخ کرد، او قبل از فسخ قرارداد رفت با استقلال مذاکره کرد و بعد از این که به نتیجه نرسید، آمد تراکتور. او در تراکتور قراردادی امضا کرد و بعد که پیکان شکایت کرد، تراکتور متوجه شد که فسخ قرارداد او عجولانه بوده و به این خاطر محروم شده.

او در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از پنجره نقل و انتقالاتی محروم نشد، گفت: به این دلیل با تراکتور کاری نداشتند که تراکتور مقصد بعد از پیکان او نبوده و اغواگری انجام نداده است. چون در جریمه یک میلیارد و دویست میلیون تومانی  اسم تراکتور بوده، پس می‌توانستیم به استیناف شکایت کنیم.

وی با اشاره به امکان حقوقی تراکتور در قبال این بازیکن تصریح کرد: در قراردادهای ما بین بازیکن، اگر منع قانونی داشته باشد و برای عقد قرارداد با تیم جدید مبادرت کند، باشگاه می‌تواند 40 درصد قراردادش را کم کند و قراردادش را فسخ کند. به هیچ بازیکن حرفه ای توصیه نمی‌شود که قراردادش را فسخ کند. احتمالا آقای واسعی به باشگاه پیکان مراجعه خواهد کرد و اگر بتواند رضایت آن ها را جلب کند، کمیته استیناف ممکن است بخشی از جریمه وی را ببخشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋