دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قلی زاده: جای نگرانی نیست کاملا سالمم

قلی زاده: جای نگرانی نیست کاملا سالمم

بیرانوند جایگاهش را در اروپا پیدا می کند؛ قلی زاده: جای نگرانی نیست کاملا سالمم؛ وینگر ایرانی در این فصل از رقابت های ژوپیر لیگ عملکردی درخشان داشته و یکی از نیروهای اصلی دراگان اسکوچیچ در دو بازی تداکراتی تیم ملی بوده است.

به گزارشورزش علی قلی زاده هافبک-مهاجم ایرانی شارلروا فصل بسیار خوبی را سپری کرد. او با شارلروا در شش هفته ابتدایی نتایجی خیره کننده به دست آورد و یکی از ستاره های لیگ بلژیک بود. البته شارلروا به واسطه مصدومیت و بازی های فشرده در چند بازی بعدی نتایج خوبی نگرفت هرچند قلی زاده کماکان یکی از مهره های کلیدی کریم بلهوسین سرمربی فرانسوی تیم است.


وینگر چپ پا و 24 ساله تا اینجای فصل سه گل زده و 3 پاس گل به همتیمی هایش داده و همین نمایش خوب باعث شده تا دراگان اسکوچیچ نیز به او به چشم یکی از نیروهای اصلی در ساخت تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی نگاه کند.


شارلروا که در آخرین مسابقه اش برابر کورتریک به تساوی بدون گل رسید فردا  در یک دیدار مهم به مصاف سن ترویدن می رود. علی قلی زاده درباره شرایط اینروزهای شارلروا گفت:" واقعیت این است که تیممان درحال حاضر در وضعیت خوبی نیست. البته با نتایجی که گرفتیم هنوز بالای جدول هستیم و چیز زیادی را از دست ندادیم. شرایط لیگ بلژیک به شکلی است که با یک یا دو تا برد می توانیم به کورس برگردیم."

قلی زاده: جای نگرانی نیست کاملا سالمم


او درباره افت شارلروا بعد از نتایج درخشان شش هفته ابتدایی گفت:" خستگی زیادی تاثیرگذار بود. ما هر سه ، چهارروز بازی می کردیم و خود ما بازیکنان هم بی دقت بود و چند نتیجه بد گرفتیم. امیدوارم بتوانیم از بازی فردا نتایج خوبمان را دوباره شروع کنیم."


در روزهای گذشته برخی از رسانه های بلژیکی گزارش هایی درباره مصدومیت بازیکنان شارلروا و از جمله علی قلی زاده نوشتند.او در این ارتباط گفت:"مصدومیت خاصی نداشتم و همه چیز خوب است. این مصدومیت های جزئی که با یکی دو روز تمرین نکردن خوب می شود همیشه هست. در لیگ بلژیک خیلی به این موضوع توجه می کنند و تا اتفاقی می افتد می گویند شاید دوباره مصدوم شده است. اما نه خداراشکر جای هیچ نگرانی نیست، مصدوم نیستم و همه چیز خوب است."


مهاجم ملی پوش ایرانی شالروا افزود:" اگر تمرکز داشته باشیم تیممان به شرایط خوب برمی گردد. با نتایجی که گرفتیم فشار روی ما هست و این در دنیای فوتبال طبیعی است اما با چند نتیجه خوب شرایط کاملا عوض خواهد شد."


علاوه بر کاوه رضایی همبازی قلی زاده در شارلروا ، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش نیز در فوتبال بلژِیک و تیم آنتورپ بازی می کند. قلی زاده درباره بیرانوند گفت:" با علی در تماس هستم. من مطمئنم که او به شرایط خوبش برمی گردد و دروازه بانی است که نیاز به تعریف ندارد. بیرانوند قبل از این خودش را به همه دنیا ثابت کرده و من مطمئنم که جایگاهش را در فوتبال اروپا هم پیدا می کند. تنها به زمان نیاز دارد تا به به شرایط خوب خودش برگردد."

قلی زاده: جای نگرانی نیست کاملا سالمم


البته این مصاحبه ساعتی قبل از بازی آنتورپ برابر تاتنهام در لیگ اروپا انجام شد که بیرانوند نمایش درخشانی در برابر تیم ژوزه مورینیو و ستاره هایی چون گرت بیل و سون هیونگ مین داشت.


با اینحال اما صمیمی ترین دوست فوتبالی علی قلی زاده ، همبازی سابقش در سایپا مهدی ترابی است که از پرسپولیس به العربی قطر رفته و البته مصدومیتی هم در این اواخر داشته است. او در این رابطه گفت:" شرایط مهدی و علی بیرانوند با هم فرق دارد. با مهدی در تماس هستم و با هم حرف می زنیم. مهدی متاسفانه چند مصدومیت پشت هم داشت و امیدوارم مصدومیتش کامل خوب شود. مهدی ترابی توانایی اش را دارد که خودش را در صددرصد در تیم جدیدش اثبات کند."


یاسمن فرمانی همسر قلی زاده نیز در تیم زنان شارلروا بازی می کند و آن ها اولین و تنها زوج لژیونر فوتبال ایران هستند که در یک تیم باشگاهی عضویت دارند. قلی زاده درباره شرایط تیم همسرش هم گفت:" تیم زنان شارلروا اولین سال است که تشکیل شده و هر چه می گذرد شرایطشان بهتر می شود. باشگاه  امسال در تیم زنان روی چیزهای دیگری به جز قهرمانی تمرکز دارد و روی اهداف دیگری متمرکز است. این تیم را تشکیل دادند و برنامه های طولانی مدتی را دنبال می کنند. ولی می دانم شرایط خوبی وجود دارد و روند تیم فوتبال زنان هم امیدوار کننده است."


او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره حضورش به عنوان یکی از مهره های اصلی در دو اردوی تیم ملی که در زمان اسکوچیچ برگزار شده گفت:" بله آقای اسکوچیچ من را دعوت کرده و این برایم افتخار است چه یک دقیقه بازی کنم و چه نود دقیقه. خودم خیلی خوشحال هستم در این دو بازی به من اعتماد کرد و امیدوارم که در ادامه هم خوب کار کنم و بتوانم مورد اعتمادش باشم و بتوانم بیشتر برای تیم ملی بازی کنم. امیدوارم تیم ملی به نتایجی که می خواهیم برسد."

قلی زاده: جای نگرانی نیست کاملا سالمم

قلی زاده همچنین گفت:" ما دو بازی تدارکاتی خوب داشتیم و به نظرم تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشت. بوسنی تیم ضعیفی نیست و یک تیم پرمهره است و بازیکنان خیلی خوبی دارد اما یک موقعیت هم روی دروازه ما نداشت. ما چند موقعیت خوب دراین بازی داشتیم. امیدوارم در بازی های پیش رو همینطور یکدل و یکدست کار کنیم به امید خدا و دعای مردم بازی ها را ببریم و به چیزی که تیم ملی و مردم لایقش هستند برسیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋