دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعتراف تلخ کاپیتان اینتر؛ لیاقت نداشتیم

سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر مدعی شد دیگر تمرکز آنها روی رقابت های داخلی خواهد بود.

اعتراف تلخ کاپیتان اینتر؛ لیاقت نداشتیم

به گزارش ورزش، با توجه به برتری رئالم مادرید مقابل گلادباخ، اینتر برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان تنها نیاز به کسب پیروزی برابر شاختار داشت که این اتفاق محقق نشد و اینتر در گروه خود چهارم شد. سمیر هندانوویچ در پایان بازی اعتراف کرد اینتر لایق صعود به دور بعد نبوده است.

 

اعتراف تلخ کاپیتان اینتر؛ لیاقت نداشتیم

 

سمیر هندانوویچ گفت: "در گروه متعادلی قرار داشتیم و من فکر می کنم ما شانس صعود را هم در کیف و هم در بازی امشب از دست دادیم. ما می توانستیم عملکرد بهتری ارائه دهیم ، اما دیگر فرصتی برای گریه وجود ندارد و ما باید روی سری A و کوپا ایتالیا تمرکز کنیم.

 

بدیهی است که اینتر هنوز برای لیگ قهرمانان آماده نیست. امتیازات گویای همه چیز هستند، ما از شش مسابقه فقط در یک بازی پیروز شدیم که این کافی نیست و ما لیاقت آن را نداشتیم که صعود کنیم. ما امشب باید به گل می رسیدیم و صادقانه انتظار داشتم که شاختار چیزی بیش از تساوی بخواهد، اما آنها به مقام سوم بسنده کردند. ما می دانیم که بعد از حذف از لیگ قهرمانان کام ما تلخ شده،  اما حالا نمی توانیم گریه کنیم و ما باید روی مسابقه بعدی این آخر هفته در سری A تمرکز داشته باشیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋