دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قدردانی دروگبا از حرکت بازیکنان PSG و باشاک شهیر

دیدیه دروگبا از بازیکنان PSG و باشاک شهیر برای ترک زمین در جریان دیدار دیشب دو تیم و اعتراض به نژادپرستی داور چهارم مسابقه تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی دروگبا از حرکت بازیکنان PSG و باشاک‌شهیر

به گزارش ورزش، دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی سابق چلسی از بازیکنان دو تیم پاری سن ژرمن و باشاک شهیر استانبول که در جریان دیدار دیشب دو تیم در پاریس در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا بعد از آنچه توهین نژادی داور چهارم بازی به یکی از مربیان باشاک شهیر می دانستند زمین بازی را در اعتراض به این حرکت نژادپرستانه ترک کردند تشکر و قدردانی کرد.

 

قدردانی دروگبا از حرکت بازیکنان PSG و باشاک‌شهیر

 

دیدار دیشب دو تیم در پارک دو پرنس تنها چهار دقیقه ادامه پیدا کرد و بعد از متهم شدن سباستین لوچسکو داور چهارم بازی به توهین نژادی به پی‌یر وبو دستیار سرمربی باشاک شهیر، بازیکنان دو تیم تصمیم گرفتند زمین را ترک کنند. در نهایت اعلام شد دیدار دو تیم امشب از سر گرفته می شود و تیم داوری جدیدی آن را قضاوت خواهد کرد.

 

قدردانی دروگبا از حرکت بازیکنان PSG و باشاک‌شهیر

 

دیدیه دروگبا که در مبارزه با نژادپرستی در فوتبال فعال است با انتشار یک توییت از بازیکنان دو تیم قدردانی کرد و نوشت:" هیچوقت به یک سفیدپوست نمی گویی این سفیده، بلکه می گویی این آدم. پس چرا ... گوش کن ... چرا به یک سیاه‌پوست می گویی این سیاهه؟ ممنون از دمبابا و آشیل وبو برای اینکه در مقابل نژادپرستی ایستادند و ممنون از بازیکنها که زمین را ترک کردند".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋