دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رسمی؛ PSG باشاک شهیر به امشب موکول شد

رسمی؛ PSG باشاک شهیر به امشب موکول شد

با اعلام یوفا، دیدار پاری سن ژرمن و باشاک شهیر از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه امشب پیگیری خواهد شد.

به گزارش ورزش، اتفاقات عجیب دیدار پی اس جی و باشاک شهیر در نهایت باعث شد بازی به امشب موکول شود. پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط کیلیان امباپه به گل برسد، اما ضربه زمینی کیلیان امباپه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

رسمی؛ PSG باشاک شهیر به امشب موکول شد

 

در دقیقه 20 بازی بود که پیره وبو، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است. در نهایت دو تیم به رختکن رفتند و بازی برای دقایق متوقف شد. در ادامه برخی منابع خبر دادند یوفا به دو تیم پاری سن ژرمن و باشاک شهیر گفته داور چهارم به اتاق VAR منتقل خواهد شد و بازی باید از سر گرفته می شود.

 

در ادامه بازیکنان پاری سن ژرمن در تونل حضور یافته و گرم می کردند، اما هیچ نشانی از بازیکنان باشاک شهیر دیده نمی شد. در نهایت و با عدم حضور بازکنان تیم ترکیه ای در میدان، تصمیم بر آن شد این دیدار فردا شب برگزار شود. جالب اینجاست کل تیم داوری عوض شده و این دیدار با تیم داوری جدیدی انجام می شود.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋