دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بونوچی: کریس رونالدو یک قاتل بی نقص است

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش همیشه اینگونه بازی کند.

بونوچی: کریس رونالدو یک قاتل بی نقص است

به گزارش ورزش، یوونتوس امشب با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد در خانه بارسلونا با سه گل به برتری دست یافته و به عنوان تیم صدرنشین راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شود. لئوناردو بونوچی در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد یوونتوس پرداخته و مدعی شد با ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو رسیدن به هر هدفی ممکن است.

 

بونوچی: کریس رونالدو یک قاتل بی نقص است

 

لئوناردو بونوچی گفت: "آمدن به زمین بارسلونا، ثبت کلین شیت و به ثمر رساندن سه گل قطعا یک موفقیت محسوب می شود. این گروه در حال رشد است. همانطور که در گذشته گفتم ما باید عملکردی مانند نیمه دوم مقابل تورینو نشان دهیم. ما می خواستیم این کار را در لیگ قهرمانان نیز تکرار کنیم، برای ما این باور وجود دارد که می توانیم به موفقیت های بزرگی برسیم.

 

ما در گذشته نیز به نوکمپ آمده و نتیجه خوبی گرفته بودیم، اما این یکی حتی زیباتر بود. وقتی با این اراده بالا و اشتیاق به فداکاری خود بازی می کنید و روی یک قاتل بی نقص مانند کریستیانو نیز حساب کنید، می توانید هر کاری انجام دهید. این یک عملکرد عالی تیمی بود. حالا ما باید تمرکز خود را بازیابی کرده و باید در سری آ نیز اینگونه بازی کنیم. واقعیت این است که ما باید در لیگ نیز از همین روش استفاده کنیم، زیرا این روند به پیروزی منجر می شود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋