دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حق خامس فیکس بودن در اورتون نیست

گابریل آگبونلاهور:؛ حق خامس فیکس بودن در اورتون نیست!؛ مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس معتقد است خامس رودریگز اگر یک ذخیره خوب داشت، الان نباید در ترکیب ثابت اورتون به میدان می رفت.

حق خامس فیکس بودن در اورتون نیست

به گزارش ورزش، خامس رودریگز تابستان امسال رئال را به مقصد اورتون ترک کرد تا دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی شود. ستاره کلمبیایی مد نظر زین الدین زیدان قرار نداشت و برای او بهترین راه جدایی از رئال مادرید بود.

شروع اورتون با خامس عالی بود و این تیم هر 4 بازی نخست خود را پیروز شد ولی الان چند هفته ای است که دچار افت شده و دیگر نشانی از تیم خوب روزهای ابتدایی فصل را ندارد.

Gabriel Agbonlahor Steps Down as Aston Villa Captain Following Club Suspension | Bleacher Report | Latest News, Videos and Highlights

گابریل آگبونلاهور ستاره سابق استون ویلا در مورد خامس انتقادات تندی را مطرح کرد. او به تاک اسپورت گفت:« معتقدم خامس سرد شده است و شاید نمی دانست که چه سرمایی می تواند به انگلیس بیاید. او دیگر در سطح هفته های ابتدایی نیست و حالا بیشتر متوجه می شویم خامس در واقع چه توانایی هایی دارد.

او همه چیزی که در توان دارد را در اورتون نشان نمی دهد. معتقدم اگر در اورتون بازیکنی نزدیک به سطح او بود، الان خامس باید روی نیمکت می نشست. در این شکی ندارم. ریچارلیسون و کالورت لوین مهاجمان اورتون، نیاز به کمک بیشتری از خامس دارند.»

حق خامس فیکس بودن در اورتون نیست

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋