دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع چلسی در فهرست خرید زمستانی بارسلونا

مدافع چلسی در فهرست خرید زمستانی بارسلونا

ادعای اسپورت:؛ مدافع چلسی در فهرست خرید زمستانی بارسلونا؛ باشگاه بارسلونا یک بار دیگر پروسه جذب آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی را کلید زده است.

به گزارش ورزش، آنتونیو رودیگر در ماه جولای سال  2017 و با 29 میلیون پوند از رم به چلسی منتقل شد و از آن زمان 116 بازی برای این باشگاه در همه رقابت ها انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است.


ملی پوش آلمانی به آبی پوشان در فتح جام حذفی و لیگ اروپا کمک کرده، در حالی که فصل گذشته نیز در رسیدن آن ها به مقام چهارم لیگ برتر نقش اساسی ایفا کرد.

مدافع چلسی در فهرست خرید زمستانی بارسلونا

با این حال رودیگر هنوز در فصل جدید تنها یک بار برای تیم فرانک لمپارد به میدان رفته چرا که فعلاً سرمربی انگلیسی استفاده از زوج تیاگو سیلوا و کورت زوما را در قلب خط دفاعی خود ترجیح می دهد.

مدافع چلسی در فهرست خرید زمستانی بارسلونا

در خط دفاع بارسا به دنبال جذب بازیکن به شکل قرضی است چرا که مشکلات اقتصادی قدرت هر مانوری را سلب کرده است.

مصدومیت طولانی مدت جرارد پیکه و وضعیت بدنی نامناسب ساومول اومتیتی و رونالد آرائوخو که زیاد مصدوم می شوند باعث شده تا بارسا نیاز به جذب یک مدافع را حس کند. اسکار مینگسا مدافع 22 ساله بارسا نیز چندان مطمئن نشان نداده است.

گزینه اول اریک گارسیا مدافع سیتی است ولی این باشگاه برای گارسیا مبلغ زیادی می خواهد که در توان بارسلونا نیست و به همین دلیل گزینه جذب قرضی رودریگر مطرح شده است. احتمالا انتقال او قرضی و با بند خرید دائمی خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋