دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

در آغوش گرفتن آتش؛ چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته؛ تراکتور و فولاد در جنجالی ترین دیدار هفته به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش ورزش، تیم های تراکتور و فولاد در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 15 روز دوشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند. اتفاقاتی که در کنار زمین رخ داد از اتفاقات داخل زمین در این دیدار پر رنگ تر بود تا به این ترتیب تقابل تراکتور و فولاد به جنجالی ترین دیدار هفته تبدیل شود. در ادامه چهره های ویژه این دیدار را معرفی می کنیم:

علیرضا منصوریان؛ شاکیِ مهربان
علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تراکتور بیشترین فشار را در طول این هفته ها متحمل شده است. انتظارات از تیم او بالاست و تا این لحظه شرایط به گونه ای که باید برای تراکتورِ منصوریان رقم نخورده است. بعد از پیروزی هفته چهارم مقابل مس رفسنجان اما شرایط تا حدودی بهتر شد. سرمربی تراکتوری ها امیدوار بود که با روحیه بالایی که تیمش پس از برد مقابل مس کسب کرده بود فولاد را از پیش رو بردارد اما این دیدار برنده ای نداشت و با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. منصوریان که به شدت از داوری بازی ناراضی بود بارها در کنار زمین با رفتارهای جالب خود اعتراضش را به تصمیمات داور اعلام کرد. او در نشست خبری پس از بازی هم با گفتن این جمله که " دو امتیاز از کیسه ما پرید. در نهایت گفته خواهد شد که این آفساید نبود اما این برای ما نان و آب نمی‌شود." نشان داد که حسابی از داوری ها شاکی است. البته این تنها دلیل حضور منصوریان در بین چهره های ویژه بازی نبود، او در دقایق پایانی نقش بسزایی در کنترل درگیری ها داشت و با حضور به موقع در صحنه و خارج ساختن جواد نکونام از محل درگیری، اجازه نداد که کار به جاهای باریک بکشد.

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

جواد نکونام؛ کوچینگِ با اعمال شاقه!
جواد نکونام در طول هفته های اخیر یکی از چهره های خبرساز لیگ برتر بود. بخش اعظم این موضوع به اتفاقات بازی فولاد و استقلال مربوط می شود. جنب و جوش زیادی که نیمکت جوان تیم فولاد دارد، یکی از موضوعاتی بود که استقلالی ها به ویژه محمود فکری نسبت به آن انتقاد داشتند و عقیده شان این بود که نکونام و دستیارانش با رفتارهای خود نظم بازی را به هم می زنند. به دنبال این ادعاها، طی هفته گذشته دعوای رسانه ای شدیدی را شاهد بودیم. جالب اینجاست علیرضا منصوریان نیز در نشست خبری پیش از بازی اشاره ای هوشمندانه به این موضوع داشت. او گفته بود: "فولاد با شرایط خاصی فوتبال بازی می کند و با شرایط خاصی هم تیم‌ شان را هدایت می‌ کنند که امیدوارم در ابتدا بازی بدون حاشیه ‌ای داشته باشیم." منصوریان در طول نشست چندین بار هم ابراز امیدواری کرد که بازی بدون حاشیه ای را شاهد باشیم. در جریان بازی اما شاهد جوی ملتهب روی نیمکت دو تیم بودیم. با توجه به اتفاقات هفته های گذشته اما حساسیت و توجه اصلی روی نیمکت تیم فولاد بود و در نهایت در دقایق پایانی جنجالی رخ داد که بار دیگر اعضای نیمکت فولاد در متن آن قرار داشتند. نکونام که با الگو گرفتن از کی روش، سبکی ویژه در تهییج تیمش دارد، با اتفاقاتی که در بازی با تراکتور رخ داد بار دیگر در معرض یک جنجال قرار گرفت.

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

سعید واسعی؛ استعلام پیش از تعطیلات اجباری
در حالی که یک نیمه از دیدار تراکتور و فولاد گذشته بود، خبری روی خروجی سایت های ورزشی رفت که تراکتوری ها را حسابی نقره داغ کرد. بر اساس این خبر سعید واسعی که انتقالی پر سر و صدا به تراکتور داشت بر اساس قانون در فسخ قراردادش با پیکان حقوق این باشگاه را رعایت نکرده و باید 4 ماه محرومیت را سپری کند و از سویی جریمه سنگینی را به باشگاه سابقش بپردازد.  جالب اینجاست که منصوریان در نیمه دوم سعید واسعی را به میدان فرستاد تا این بازیکن پیش از نهایی شدن محرومیتش فرصت حضور در زمین را داشته باشد. منصوریان پیش از به زمین فرستادن واسعی، به صورت کاملا آنلاین (!) از جایگاه ویژه در خصوص بازی دادن به این بازیکن استعلام گرفت تا مشکلی از این بابت متوجه تیمش نباشد. بعد از دریافت تاییدیه از هوشنگ نصیرزاده، واسعی به میدان رفت تا یکی از خاص ترین 45 دقیقه های عمر فوتبالی اش را پشت سر بگذارد. این که دقایق حضور در میدان به احتمال زیاد آخرین دقایق حضور یک بازیکن در میدان تا چهار ماه آینده خواهد بود، حسی است که شاید هیچکس جز واسعی نتواند آن را بیان کند. البته تراکتوری ها معتقد هستند که هنوز این حکم قطعی نشده و در صورت ابلاغ آن نیز می توانند از طریق کمیته استیناف به رای صادر شده اعتراض کنند.

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

محسن فروزان؛ در آغوش آتش!
اتفاقاتی که پس از دیدار جنجالی تراکتور و سپیدرود در اولین ماه سال 98 برای فروزان رخ داد باعث شد تا این بازیکن به چهره ای مغضوب در بین هواداران تراکتور تبدیل شود. تراکتوری ها که به شدت از اشتباهات فروزان در آن دیدار شاکی بودند، از او به عنوان مقصر از دست رفتن قهرمانی در لیگ هجدهم یاد می کردند و تا زمانی قراردادش به اتمام نرسد، حاضر به صدور رضایت نامه برای این بازیکن نشدند. بعد از آن اتفاق، بازگشت فروزان به تبریز یک اتفاق بسیار جذاب برای پاپاراتزی ها به حساب می آمد چرا که پیش بینی می شد رویارویی این بازیکن با هواداران تراکتور حسابی جنجال به پا کند. بازگشت فروزان به تبریز اما در مقطعی رخ داد که بازی های لیگ بدون تماشاگر برگزار می شود. این بهترین فرصت ممکن برای فروزان بود که آتش را در آغوش گرفته و برای همیشه خود را از افکاری که او را از رویارویی با تی تی ها به هراس می انداخت رها نماید. فروزان به عنوان دروازه بان فولاد مقابل تراکتور قرار گرفت و جالب اینجاست که پیش از شروع بازی و برخلاف سایر تراکتوری های سابق به سمت نیمکت تراکتور نرفت تا مشخص شود هنوز کدورت ها به قوت خود باقی هستند.

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

سعید مهری؛ خیلی زود بود!

سعید مهری پس از درخشش در ماشین سازی به تراکتور پیوست و فصل موفقی را در لیگ نوزدهم با این تیم داشت؛ تراکتور با گل او فینالیست جام حذفی شد و همین شرایط خوب باعث گشت تا قرارداد این بازیکن 5 ساله تمدید شود. تراکتوری ها که امید زیادی به سعید مهری در سال های آتی دارند، به دنبال این هستند که او را در آینده ای نزدیک به یکی از ارکان تیم خود تبدیل کنند. عملکرد فنی خوب این بازیکن باعث شده تا این هدف تراکتوری ها در مسیر تحقق قرار داشته باشد اما رفتاری که هافبک جوان تراکتوری ها بعد از تعویض شدن در بازی با فولاد انجام داد بسیار عجیب و انتقاد برانگیر بود. سعید مهری در دقیقه 60 بازی جای خود را به سعید واسعی داد و پس از ترک زمین در حالی که زیر لب مشغول اعتراض بود راه رختکن را در پیش گرفته و در مسیر رفتن به رختکن، کاپشن خود را با عصبانیت به زمین کوبید. البته می توان این کار را به حساب بی تجربگی این بازیکن نوشت اما مهری باید به خوبی متوجه جایگاه خطیری که در آن قرار دارد شده و تمرکز خود را فقط معطوف به راه های رسیدن به روزهایی طلایی بکند. 

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

ساسان انصاری؛ کجا میری برادر؟!
ساسان انصاری بعد از گذراندن یک دوره بی حاشیه و کم نوسان در تراکتور از این تیم جدا و در لیگ بیستم به تیم فولاد ملحق شد. او روز دوشنبه با پیراهن فولاد مقابل تیمی قرار گرفت که فصل گذشت برایش بازی می کرد. ساسان پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم تراکتور رفت و به رسم معمول ضمن خوش و بش با اعضای تیم سابقش، از آنها برای ورود به زمین رخصت خواست. موضوعی که اما انصاری را به یکی از چهره های ویژه این دیدار تبدیل کرد چیز دیگری است. درگیری دقایق پایانی بازی تراکتور و فولاد را که یادتان هست، در یکی از جالب ترین و کمتر دیده شده ترین صحنه های درگیری، ساسان انصاری در حالی که با عجله در تلاش بود که خود را به محل درگیری برساند، با سدی به نام علیرضا منصوریان مواجه شد که همزمان نکونام را در آغوش گرفته و در حال آرام کردنش بود! البته انصاری به هر طریقی که بود خود را به متن درگیری رساند تا انتقاد منصوریان را در نشست خبری پس از بازی به جان بخرد. 

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

محمدرضا اکبریان؛ خسته به معنای واقعی!
دیدار تراکتور و فولاد چه در داخل زمین و چه در خارج از آن دیداری پر تنش بود. این موضوع کار را برای گروه داوری به ویژه داور وسط بسیار سخت کرده بود. محمدرضا اکبریان به عنوان داور وسط این دیدار در طول 90 با توجه به بازی فیزیکی و پر برخورد بازیکنان دو تیم کار سختی برای قضاوت داشت. چند تصمیم این داور نیز مورد اعتراض تراکتوری ها واقع شد و آنها معتقد بودند که اکبریان یک پنالتی برایشان نگرفت و آفسایدی که کمک او به اشتباه اعلام کرد یک گل را از آنها گرفت. البته در پایان بازی، اکثر کارشناسان داوری حق را به اکبریان دادند اگرچه در چند صحنه نیز تشخیص های این داور از سوی برخی از کارشناسان اشتباه دانسته شد. همان گونه که اشاره شد، اتفاقات کنار زمین هم به شدت کار اکبریان را در این دیدار سخت کرده بود. اعتراض بی امان نیمکت های دو تیم به سوت های او و درگیری که در دقایق پایانی شاهد آن بودیم یک قضاوت سخت و نفس گیر را برای داور بازی رقم زد. اکبریان در این دیدار یک مربی از هر دو تیم را اخراج کرد، دو کارت زرد به سرمربیان دو تیم داد و چهار بار هم از کارت زرد استفاده کرد. 

چهره های ویژه جنجالی ترین دیدار هفته

سعید عبدی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋