دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فابرگاس: ساری خیلی خیلی خرافاتی بود

سسک فابرگاس اعتراف کرد که کار زیر نظر مائوریتزیو ساری برای وی لذت بخش نبوده است.

فابرگاس: ساری خیلی خیلی خرافاتی بود

به گزارش ورزش، سسک فابرگاس در سال 2014 و بعد از گذراندن سه فصل در بارسلونا دوباره به لیگ برتر بازگشت و این بار راهی رقیب آرسنال یعنی چلسی شد. او زیر نظر ژوزه مورینیو توانست قهرمانی لیگ برتر را کسب کند و با آنتونیو کونته نیز این موفقیت را تکرار کرد. فابرگاس اما با مائوریتزیو ساری روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت. او اکنون در عضویت موناکو قرار دارد.

فابرگاس: ساری خیلی خیلی خرافاتی بود

سسک فابرگاس در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت و درباره کار زیرنظر مائوریتزیو ساری در چلسی گفت:« ساری می‌خواست از جورجینیو که در ازای 60 میلیون یورو به چلسی ملحق شده بود، استفاده کند و از من تنها در بازی‌های جام اتحادیه و لیگ اروپا بهره می‌برد که این برای من کافی نبود. من پیش از آن همیشه در ترکیب اصلی چلسی به میدان می‌رفتم و در نهایت تصمیم گرفتم به خاطر شرایط به وجود آمده از این تیم جدا شوم.

ساری مربی خوبی بود، اما او اعتقاد قوی به کارهای تاکتیکی دارد. مائوریتزیو بسیار خرافاتی است و تغییر نظر او کار بسیار سختی است. برای مثال او همیشه می‌خواست که بازیکنان چلسی رأس ساعت 3 بعدازظهر تمرین را آغاز کنند که این برای بازیکنانی مثل من که با خانواده‌شان زندگی می‌کردند، بد بود. با این شرایط ما نمی‌توانستیم فرزندان‌مان را ببینیم، چون آنها صبح‌ها به مدرسه می‌رفتند و وقتی که ما از تمرین به خانه برمی‌گشتیم، آنها خواب بودند.»

فابرگاس: ساری خیلی خیلی خرافاتی بود

هافبک کنونی موناکو ادامه داد:« یک روز از ساری خواستیم که اجازه دهد صبح‌ها تمرین کنیم، اما او در پاسخ به ما گفت که باید رأس ساعت 3 بعدازظهر تمرینات آغاز شود، چون پرفسوری در مؤسسه پیزا ثابت کرده که بهترین زمان برای بدن به منظور تمرین کردن، همین زمان است. من اما می‌دانم که برای هر بازیکنی خیلی اهمیت دارد که با خانواده‌اش بتواند وقت بگذارند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋