دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاسخ منفی ستاره سابق سرخابی به پیشنهاد نیروی هوایی

پاسخ منفی ستاره سابق سرخابی به پیشنهاد نیروی هوایی

هوار ملامحمد از قبول مشاورت فنی انصراف داد؛ پاسخ منفی ستاره سابق سرخابی به پیشنهاد نیروی هوایی؛ بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و استقلال و تیم ملی عراق از کار به عنوان مشاور فنی تیم نیروی هوایی کشورش انصراف داد.

به گزارشورزش هوارملامحمد بی تردید یکی از محبوب ترین عراقی هایی است که به فوتبال ایران است. بازیکن ملی پوش عراقی با وجود بازی در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال به دلیل عملکرد فنی و اخلاقی خوبش هنوز هم یک بازیکن محبوب برای هواداران دو تیم تهرانی به حساب می آید. 


هوار که فوتبال را چند سالی است کنار گذاشته بعد از انصراف از کاربه عنوان مشاور فنی در تیم نیروی هوایی عراق گفت:"  من سالها افتخار پوشیدن پیراهن نیروی هوایی را داشتم وبا این باشگاه به مقام های قهرمانی رسیدم. واقعیت این است که هیچ درخواست رسمی از باشگاه برای کار من وجود نداشت و تنها شخص فرمانده نیروی هوایی از من خواست که پست مشاور فنی را بگیرم. کار کردن در این باشگاه افتخار است اما اینکه هیچکسی از باشگاه با من صحبت نکرد باعق شد که انصراف بدهم."


با این وجود اخباری منتشر شده که باشگاه الدیوانیه نیز تمایل ارد تا با  با هوار ملامحمد برای پست مدیرفنی قرارداد ببندد. 


هوارملا محمد یکی ازبهترین بازیکنان فوتبال عراق در دهه های اخیر بوده است. او که در تیم هایی چون نیروی هوایی عراق، النصر لبنان، آپولون قبرس، العین امارات ، الخورقطر بازی کرده بود در ابتدای لیگ نهم به پرسپولیس پیوست و در این تیم 5 گل هم به ثمر رساند.. او بعد از یک فصل و نیم از پرسپولیس جدا شد و به استقلال پیوست با این تیم به نایب قهرمانی لیگ برتر رسید.


او در لیگ یازدهم نیز در ذوب آهن بازی کرد و پس از آن به تیم اربیل در کشور عراق پیوست. هوار در سال 2015 و با لباس نیروی هوایی تیمی که با آن فوتبال را شروع کرده بود از مستطیل سبز خداحافظی کرد. 


هوار ملامحمد از سال 2001 به تیم ملی عراق دعوت شد و 113 بازی با پیراهن تیم ملی کشورش انجام داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋