دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوئل کمالوند و بختیاری زاده؛ به دنبال اولین پیروزی

دوئل کمالوند و بختیاری زاده؛ به دنبال اولین پیروزی

امروز شاهد برگزاری دیدارهای هفته سوم لیگ یک در شهرهای مختلف خواهیم بود که در یکی از این بازی ها خوشه طلایی مدعی فصل گذشته تیم در خانه شاهین شهرداری بوشهر به میدان می رود.

به گزارش ورزش، پیش ازاین بازی شاهد استعفای فراز کمالوند از سمت سرمربیگری شاهین شهرداری بوشهر بودیم؛ استعفایی که در نهایت پذیرفته نشد و فراز به اردوی تیم برگشت تا هم چنان با شاهین برای صعود به لیگ برتر تلاش کند. دو تیم در حالی با هم رویارو می شوند که در دو هفته ابتدایی پیروز نشدند و این کمی شرایط را بری آنها سخت کرده است. شاهین در هفته نخست بازی ها در خانه و در مصاف با شهرداری آستارا که به تازگی به دسته اول صعود کرده به یک امتیاز بسنده کرد و در هفته دوم در خانه مس کرمان باخت و تنها یک امتیاز دستاورد این تیم از دو هفته ابتدایی است.

خوشه طلایی هم شرایط مشابهی داشته. در هفته نخست در خانه فجر سپاسی به یک امتیاز رسید که این نتیجه بدی نبود اما در هفته دوم در خانه به استقلال خوزستان باخت. هضم این نتیجه برای شاگردان سهراب بختیاری زاده که فصل گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بودند کمی سخت بود. 

در چنین شرایطی بدون شک هر دو تیم امروز برای کسب سه امتیاز بازی خواهند کرد. قبول شکست در این دیدار هم می تواند شرایط شاهین را بحرانی کند و هم شرایط خوشه طلایی. به این خاطر که شاهین به تازگی به لیگ یک سقوط کرده و باید برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کند و از سویی خوشه طلایی فصل گذشته یکی از مدعیان صعود بوده و می کوشد این ماموریت نیمه تمام را در فصل جاری تمام کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋