دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به زودی دلیل وضعیت شرم آور اوزیل را می فهمیم

جک ویلشر:؛ به زودی دلیل وضعیت شرم آور اوزیل را می فهمیم؛ جک ویلشر معتقد است جای اوزیل در ترکیب ثابت آرسنال است نه اینکه از خانه بازی ها را تماشا کند.

به زودی دلیل وضعیت شرم آور اوزیل را می فهمیم

به گزارش ورزش، شکست 2-1 مقابل ولوز در بازی خانگی برای آرسنال شکستی به غایت سخت بود. شاگردان آرتتا با این شکست به رکوردی رسیدند که هیچگاه مایل نبودند در دوره حضور آنها در آرسنال اتفاق بیفتد: بدترین شروع فصل در تاریخ باشگاه.

 

 

به زودی دلیل وضعیت شرم آور اوزیل را می فهمیم

 

 

آرسنال دهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را انجام داد. توپچی‌ها از این 10 بازی تنها موفق به کسب 13 امتیاز شده اند و تیم چهاردهم جدول هستند. این بدترین رکورد آنها در شروع یک فصل است. رکورد شروع بد بعدی به فصل 1981-1982 برمی گردد که در آن زمان دسته برتر فوتبال باشگاهی انگلیس، لیگ برتر نام نداشت.

توپچی ها 5 بار باخته اند که سه شکست در خانه بوده است. خیلی ها معتقدند مسوت اوزیل می توانست ستاره ای مفید برای آرسنال باشد اما او با بی مهری میکل آرتتا از فهرست لیگ برتری توپچی ها حذف شده است.

 

 

به زودی دلیل وضعیت شرم آور اوزیل را می فهمیم

 

 

جک ویلشر ستاره سابق آرسنال نیز یکی از کسانی است که می گوید در حق اوزیل بی انصافی شده:« فکر می کنم اوزیل برای این تیم آرسنال مهره بزرگ و مفیدی می شد. دوست داشتم اوزیل را در برنامه های آرتتا ببینم ولی واضح است که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. او می توانست به خوبی اوبامیانگ و لاکازت را در خط حمله تغذیه کند.»

 

ویلشر ادامه داد:« عاشق بازی کنار اوزیل بودم چرا که او یک بازیکن درجه یک است. اتفاقی که برای او در آرسنال رخ داده، شرم آور است و کسی علتش را هم نمی داند با این حال معتقدم دیر یا زود دلیل خط خوردن نام او از فهرست آرسنال روشن خواهد شد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋