دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بیماری ناگهانی؛ علت غیبت اسرارآمیز مارسیال

بیماری ناگهانی؛ علت غیبت اسرارآمیز مارسیال

سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد علت غیبت آنتونی مارسیال در فهرست دیروز این تیم مقابل ساوتهمپتون بیماری ناگهانی و شبانه او بوده است.

به گزارش ورزش، منچستریونایتد دیروز در خانه ساوتهمپتون به مصاف این تیم رفت و در یک بازی دراماتیک موفق شد شکست 2-0 را با پیروزی 3-2 عوض کرده و سه امتیاز بدست بیاورد. اما یکی از اتفاقات عجیب این بازی خط خوردن نام آنتونی مارسیال از فهرست یونایتد در آستانه شروع بازی و عدم حضور او روی نیمکت بود.

 

بیماری ناگهانی؛ علت غیبت اسرارآمیز مارسیال

 

درحالیکه هواداران یونایتد کنجکاو علت خط خوردن مارسیال و عدم حضور او روی نیمکت بودند سولسشر در پایان بازی گفت ستاره فرانسوی تیمش دیشب در هتل منچستریونایتد ناگهان دچار بیماری شده و در نتیجه نمی توانسته تیمش را همراهی کند.

 

مارسیال در هفته های اخیر با انتقاداتی از سوی هواداران یونایتد مواجه بوده چرا که او از شروع فصل جدید گلی به ثمر نرسانده و تا این لحظه تنها یک پاس گل به نامش ثبت شده است.

 

بیماری ناگهانی؛ علت غیبت اسرارآمیز مارسیال

 

سولسشر در گفتگو با وبسایت منچستریونایتد به نگرانی ها درباره غیبت ناگهانی مارسیال واکنش نشان داد و گفت: " آنتونی دیشب ناگهان بیماری شد و مجبور شد خودش تنهایی در هتل بماند. پسر بیچاره. دلیل بازی نکردن مارسیال در بازی امروز همین بود".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋