دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیگنال مولر به انگلیسی ها؛ کارشناس بعدی لیگ برتر؟

سیگنال مولر به انگلیسی‌ها؛ کارشناس بعدی لیگ برتر؟

توماس مولر ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی مقابل اشتوتگارت در مصاحبه مطبوعاتی از کلیشه‌ای بریتانیایی استفاده کرد تا نشان دهد می‌تواند کارشناس فوتبال انگلیس باشد.

به گزارش ورزش، توماس مولر ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اشتوتگارت در مقابل دوربین خبرنگاران آلمانی به کلیشه‌ای انگلیسی اشاره کرد و خبرساز شد.

 

مولر که در پایان بازی در مقابل آرچی ریند خبرنگار تلویزیون بوندس لیگا قرار گرفته بود در شورع صحبتهایش برای توصیف بازی گفت: " بریتانیایی‌ها چه می گویند؟ یک تیم باید قدرتش را در یک پرباد بارانی در استوکس نشان دهد. البته امروز باد نمی آمد و اشتوتگارت هم استوکس نیست اما اشتوتگارتی‌ها در هفته‌های اخیر خیلی خوب بازی کرده بودند".

 

سیگنال مولر به انگلیسی‌ها؛ کارشناس بعدی لیگ برتر؟

 

اشاره توماس مولر به یک کلیشه بریتانیایی است که کارشناسان فوتبال این کشور بارها از آن استفاده کرده اند. در فوتبال انگلیس به عنوان نمادی از یک بازی دشوار به بازی کردن در روزهای پرباد در استادیوم معروف استوک‌سیتی اشاره می‌شود. به این ترتیب عبارت " بازی در شب پرباد استوکس" در فوتبال بریتانیا به کلیشه ای از یک بازی بسیار دشوار خارج از خانه تبدیل شده است.

 

سیگنال مولر به انگلیسی‌ها؛ کارشناس بعدی لیگ برتر؟

 

مولر با استفاده از این کلیشه تمام انگلیسی نشان داده که روزی که بازنشسته شده و کفش هایش را بیاویزد از نامزدهای مهم شبکه های ورزشی انگلیسی برای استخدام شدن به عنوان کارشناس فوتبال است.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋