دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوعذار: درباره جدایی از فولاد حرف نمی زنم

عباس بوعذار بعد از جدایی از فولاد و حضور در بین مسجدسلیمانی‌ها، اولین بازی اش را برای این تیم در بازی مقابل پرسپولیس انجام داد.

بوعذار: درباره جدایی از فولاد حرف نمی‌زنم

به گزارش ورزش، نفت مسجد سلیمان سومین تساوی تیمش را مقابل پرسپولیس کسب کرد. بوعذار در این خصوص گفت:با توجه به داشته های خودمان مقابل  تیم های مختلف با سیستم متغیر بازی می کنیم و پرس کردن در کار تیمی ما است .تیم ما مقابل پرسپولیس هم توانست نمایش خوبی ارائه دهد. پرسپولیس تیم بزرگی است و ما توانستیم یک امتیاز  از این بازی بگیریم.

او در خصوص کسب سه تساوی در سه بازی اخیر ادامه داد: در بعضی بازیها تیم‌ها می آیند با تمام وجود بازی  و دفاع می‌کنند و کار برای بردن سخت می شود و انشاءالله با تلاش کادر فنی و بچه‌ها بتوانیم اولین برد را جشن بگیریم.

این بازیکن در خصوص جدایی ناگهانی از فولاد خوزستان و آمدن به نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: نمی خواهم در موردش حرف بزنم و برای فولاد  آرزوی موفقیت دارم.


بوعذار  در پایان در خصوص دیدار با نساجی گفت: با تمام وجود می‌رویم و زحمت می‌کشیم و هر نتیجه ای به دست آمد  خدا را شکر و به آینده  فکر می‌کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋