دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مارادوانا و یک سریال تلوزیونی که به عمر او قد نداد

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی می‌گوید طی ماه‌های اخیر در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سریال تلویزیونی در مورد دیگو مارادونا بوده است.

مارادوانا و یک سریال تلوزیونی که به عمر او قد نداد

به گزارش ورزش، شب گذشته بود که یک خبر غم انگیز دنیا را در یک شوک بزرگ فرو برد؛ جایی که اعلام شد اسطوره فوتبال آرژانتین و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال یعنی دیگو آرماندو مارادونا به دلیل حمله قلبی در سن 60 سالگی از دنیا رفته است.

علاوه بر آرژانتین دیگو مارادونا اسطوره باشگاه ناپولی نیز محسوب می‌شود و حتی بسیاری از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او از سال 1984 تا 1991 در لباس ناپولی توپ زد و این تیم را به‌ اوج رقابت های سری آ رساند.

مارادوانا و یک سریال تلوزیونی که به عمر او قد نداد

طی ساعات گذشته اورلیو دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی پیشنهاد تغییر نام استادیوم خانگی باشگاه ناپولی از سن پائولو دیگو مارادونا را ارائه داد و حالا او یک صحبت جدیدی در رابطه داشته است. دی لورنتیس تایید کرده که آنها قصد ساخت یک سریال تلویزیونی برای دیگو مارادونا را داشتند و حتی حدود یک سال روی این پروژه کار کرده اند اما به نظر می‌رسد که ما درگذشت او شرایط تغییر کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋