دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خداحافظی ایتالیا با عربستان؛ سوپرجام در خاک ایتالیا

خداحافظی ایتالیا با عربستان؛ سوپرجام در خاک ایتالیا

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا سوپرجام این کشور در ماه ژانویه و در خاک این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش، درحالیکه دو دوره قبلی سوپرجام ایتالیا در کشور عربستان سعودی برگزار شده بود اما حالا فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که سوپرجام امسال این کشور بین دو تیم یوونتوس و ناپولی در تاریخ 20 ژانویه و در خاک ایتالیا برگزار خواهد شد.

 

خداحافظی ایتالیا با عربستان؛ سوپرجام در خاک ایتالیا

 

بر این اساس، دیدار دو تیم در منطقه رجیو امیلیا و در ورزشگاه خانگی باشگاه ساسولو برگزار می شود. در روز 20 ژانویه قهرمان فصل گذشته سری آ‌، یوونتوس، و قهرمان سال گذشته جام حذفی ایتالیا، ناپولی در سوپرجام به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

دیدار اول دو تیم در فصل جاری سری آ قرار بود طبق برنامه در ماه اکتبر برگزار شود اما در زمان اوج گیری موج بیماری کرونا در این کشور باشگاه ناپولی از سفر کردن به شهر تورین برای دیدار با یوونتوس خودداری کرد و به این ترتیب بازی برگزار نشد. پس دیدار در سوپرجام اولین مصاف دو تیم در این فصل خواهد بود.

 

فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل عدم حضور ناپولی در دیدار ماه اکتبر نتیجه را 3-0 به سود یوونتوس اعلام کرد و به عنوان جریمه یک امتیاز هم از حساب امتیازهای ناپولی کاست.

 

خداحافظی ایتالیا با عربستان؛ سوپرجام در خاک ایتالیا

 

برگزاری سوپرجام ایتالیا در خاک ایتالیا در درون این کشور با استقبال زیادی مواجه شده است. در دو سال گذشته که این مسابقه در عربستان سعودی برگزار می شد از هواداران گرفته تا نهادهای حقوق بشری اعتراض شدیدی به فدراسیون فوتبال ایتالیا داشتند و خواهان بازگشت سوپرجام به ایتالیا بودند.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋