دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی 2 بازیکن آرسنال

چیز خاصی نبود؛ واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی 2 بازیکن آرسنال؛ میکل آرتتا سرمربی آرسنال معتقد است رسانه ها بیش از اندازه در مورد درگیری داوید لوئیز و دنی سبایوس بزرگنمایی کرده اند.

واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی 2 بازیکن آرسنال

به گزارش ورزش، روز گذشته نشریه اتلتیک ادعا کرد در جریان تمرین پنجشنبه آرسنال، بین داوید لوئیز و دنی سبایوس درگیری فیزیکی رخ داده و مدافع برزیلی به صورت ستاره اسپانیایی ضربه زده تا جایی که بینی سبایوس خراش برداشته است.

سبایوس قرضی از رئال برای آرسنال بازی می کند و در واکنش به این خبر آن را دروغ و کذب خواند.

واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی 2 بازیکن آرسنال

میکل آرتتا سرمربی ارسنال در نشست خبری بازی با لیدز و در واکنش به این ادعا گفت:« انتشار اینگونه خبرها خوب نیست و به همین دلیل است که تمرینات پشت درهای بسته برگزار می شود. تمرین در بسیاری مواقع یک فعالیت جمعی سنگین و مثل یک جنگ است و درگیری همشه رخ می دهد اما همانجا نیز فورا حل و فصل می شود. نباید بیشتر به این موضوع پرداخت.»

واکنش آرتتا به درگیری فیزیکی 2 بازیکن آرسنال

ویلیان بال برزیلی ارسنال در وقفه بازی های ملی به دوبی سفر کرده بود و انتشار عکس او در یک رستوران جنجال ساز شد. انگلیس قوانین سفت و سختی برای مسافرات ها در شرایط فعلی کرونا دارد.

آرتتا در مورد ویلیان گفت:« این موضوع هم فیصله پیدا کرد. او به من و باشگاه توضیح داد و همه چیز حل شد. به ویلیان گفتم که انتظارم از او بیشتر بود. در شرایط فعلی فوتبالیست ها نیز مثل مردم عادی با مسائل مربوط به کرونا درگیر هستند و ما باید خودمان را بیشتر از گذشته مسئول بدانیم. در هر صورت صحبت کردیم و الان دیگر مشکلی وجود ندارد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋