دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هری کین: یاد گرفتن از مورینیو فوق العاده است

هری کین: یاد گرفتن از مورینیو فوق العاده است

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام تمجید ویژه‌ای از ژوزه مورینیو انجام داد.

به گزارش ورزش، تیم شمال لندنی تاتنهام در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شروع بسیار خوبی داشته و در حال حاضر با 17 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. تیم ژوزه مورینیو در فصل جاری تنها در یک مسابقه شکست خورده و بسیاری حتی آنها را مدعی قهرمانی تلقی می کنند.

هری کین: یاد گرفتن از مورینیو فوق العاده است

هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام معتقد است که راهی طولانی پیش روی این تیم خواهد بود. او در این باره گفت: " ما باید یک راه بسیار طولانی را طی کنیم. همانطور که در این حرفه به من ثابت شده است فکر می‌کنم که عبور از این دوره زمان زیادی می‌برد. ما هنوز هیچ اقدامی را به شکل کامل انجام نداده‌ایم.

ما چندین بار به قهرمانی نزدیک شده ایم بنابراین می‌دانیم که از این پس تا پایان کار سختی پیش روی مان خواهد بود. این یک شروع فوق العاده بوده است. بدیهی است که ما در اولین بازی مقابل اورتون شکست خوردیم و آغاز ناامید کننده ای داشتیم اما پس از آن هیچ باختی را تجربه نکردیم. من هنوز فکر می کنم که ما می‌توانیم بهتر شویم و پیشرفت کنیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده اما فعلاً در موقعیت خوبی هستیم."

هری کین: یاد گرفتن از مورینیو فوق العاده است

هری کین در ادامه به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و گفت: " روش کار او، نحوه برخورد با شرایط و مشکلات مختلف و یادگیری از او برای ما عالی بوده است. من فکر می‌کنم که او درک کرد من به بازی در عمق علاقه مند هستم بنابراین سایر بازیکنان را متوجه کرد که اگر من به عمق می‌روم آنها باید عقب‌تر بازی کنند. من فکر می‌کنم که این تفاوت واقعی بوده است. او بسیار عالی بود من بی صبرانه منتظر ماه های بعدی هستم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋