دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فابرگاس: از مسی تشکر می کنم که در بارسلونا ماند

سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا می گوید که چیزی درباره آینده لیونل مسی نمی داند.

فابرگاس: از مسی تشکر می‌کنم که در بارسلونا ماند

به گزارش ورزش، لیونل مسی در تابستان تمام تلاش خود را برای جدایی از بارسلونا انجام داد اما باشگاه کاتالانی و رئیس وقت آن یعنی جوزپ بارتومئو هر طور که شده موفق به حفظ فوق ستاره آرژانتینی شدند. با این حال در صورت عدم تمدید قرارداد مسی با بارسلونا او می تواند در ژانویه با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود؛ موضوعی که باعث نگرانی هواداران بلوگرانا شده است.

از تیم‌های منچسترسیتی، اینتر و پاری سن ژرمن به عنوان مهم ترین مشتریان لیونل مسی یاد می‌شود اما در عین حال گفته می‌شود که تغییرات مدیریتی در بارسا و البته جدایی بارتومئو از این باشگاه باعث شده که شانس ماندن این بازیکن در نوکمپ افزایش پیدا کند اما در عین حال هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نشده است؛ نه جدایی او و نه ماندنش.

فابرگاس: از مسی تشکر می‌کنم که در بارسلونا ماند

سسک فابرگاس ستاره سابق بارسلونا در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا روابط باشگاه کاتالانی با لیونل مسی قابل ترمیم است یا خیر می‌گوید: " لیونل مسی ستاره بزرگی بوده و هواداران این موضوع را می‌دانند. آنها با خود فکر می‌کنند که وای او می رود. فکر می کنم روزی که او باشگاه بارسلونا را ترک کند همه از همان دقیقه اول ارزش کارهایی که او برای این تیم انجام داده را خواهند دانست. هیچ کس نمی تواند میراث مسی در بارسلونا را بدزد. این چیزی است که برای همیشه باقی خواهد ماند.

آزاردهنده بود که ببینم افراد داخل باشگاه سعی اذیت کردن او دارند. با این حال به عنوان یک کاتالان از اینکه او در بارسلونا ماند سپاسگزارم. با این وجود من درباره تابستان آینده چیزی نمی دانم؛ هیچ چیز."

فابرگاس: از مسی تشکر می‌کنم که در بارسلونا ماند

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋