دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصویری که برای هافبک آرسنال جنجالی شد (عکس)

آرسنال در حال بررسی دلیل تصمیم ویلیان برای سفر به دبی در هنگام تعطیلات بازی های ملی است.

به گزارش ورزش، علیرغم محدودیت های فعلی در انگلیس که به منزله هرگونه سفر غیر ضروری به خارج از کشور است، ویلیان اخیرا راهی دوبی شده و حالا در هنگام بازگشت به لندن باید تست کرونا بدهد. ویلیان 32 ساله به تیم ملی برزیل دعوت نشده بود، این مدت را در دوبی گذراند و حالا این سفر برای او جنجال ساز شده است.

 

طبق قوانین، افرادی پس از 14 نوامبر که از امارات به انگلیس باز می گردند نیازی به گذراندن دوره قرنطینه ندارند. اما طبق تصمیم باشگاه آرسنال، ویلیان تا زمان انجام تست کرونا قادر به بازگشت به تمرینات نخواهد بود و مدیران این باشگاه به دنبال یافتن دلیل اصلی سفر این بازیکن به دوبی در این شرایط خاص و دشوار هستند.

 

ویلیان در جریان این سفر با نصرت، آشپز معروف نیز عکس گرفته و این تصویر را در اینستاگرام خود نیز به اشتراک گذاشته است. این بی نظمی ویلیان به مذاق مدیران آسنال خوش نیامده و ممکن است جرایمی مشمول حال این بازیکن برزیلی شود. ویلیان از زمان انتقال به آرسنال هنوز قادر به تکرار درخشش گذشته خود در ترکیب چلسی نشده و در این مدت کوتاه عملکرد او قابل قبول نبوده است.

 

تصویری که برای هافبک آرسنال جنجالی شد (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋