دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از فینال آسیا با پرسپولیس تا ناکجا؛ طاهرخانی کجایی؟

هافبک جوان سابق پرسپولیس به شکلی عجیب از فوتبال دور شده و باید دید در 21 سالگی چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

به گزارش ورزش، حمید طاهرخانی که با نظر برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوسته بود و توانست تجربه بازی در جمع سرخپوشان را با عنوان جوانترین بازیکن تاریخ این باشگاه را به دست بیاورد، این روزها به شکلی عجیب از چرخه حضور در لیگ برتر دور شده است.

طاهرخانی که بعد از فرصت کوتاه حضور در پرسپولیس از سوی برانکو به تیم سپیدرود که تحت هدایت علی کریمی قرار داشت، قرض داده شده بود، در این تیم توانست نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و انتظارات را به خوبی برآورده کند. با این حال او به شکلی عجیب از نیم فصل گذشته از چرخه حضور در فوتبال دور شده و در این فصل نیز هنوز مقصدی را به عنوان آینده فوتبالی‌اش انتخاب نکرده است. طاهرخانی که برانکو مدعی بود او استعداد خاصی دارد و قادر خواهد بود با تمرینات، توانایی فنی خود را بیش از گذشته افزایش دهد، ناگهان از حضور در لیست فینال آسیا و تجربه تاریخی‌ترین بازی پرسپولیس، به سمت ناکجا رفته و باید دید در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات به تیمی خواهد پیوست یا خیر. 

هافبک ریز چثه و تکنیکی سابق پرسپولیس که در فصل گذشته قصد حضور در پارس جنوبی را داشت، به دلیل پر بودن لیست این تیم، از این انتقال ناکام ماند و در ادامه عضو تیم امید تحت هدایت حمید استیلی در اردوها حاضر شد. با این حال دوری طولانی مدت او باعث شده تا این نگرانی که یکی دیگر از استعدادهای فوتبال ایران در سن کم در آستانه پایان راه قرار دارد، شکل گرفته است.

از فینال آسیا با پرسپولیس تا ناکجا؛ طاهرخانی کجایی؟

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋