دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش سرمربی ولوز به شایعات جدایی آداما ترائوره

واکنش سرمربی ولوز به شایعات جدایی آداما ترائوره

نونو اسپریتو، سرمربی ولورهمپتون معتقد است که آداما ترائوره از حضور در این تیم خوشحال است.

به گزارش ورزش، آداما ترائوره از زمان شکست چهار گله ولورهمپتون مقابل وستهام در ماه سپتامبر هیچگاه در ترکیب اصلی باشگاه انگلیسی قرار نگرفته و طی این مدت تنها به صورت یار تعویضی توسط نونو اسپریتو به زمین مسابقه فرستاده شده است.

از طرفی ستاره اسپانیایی از رابطه بسیار خوبی با نونو اسپریتو برخوردار است و خوشحال خواهد شد که در صورت بازگشت به ترکیب اصلی قرارداد خود را با ولوز تمدید کند. این در حالی است که قرارداد فعلی آداما ترائوره با ولورهمپتون تا سال 2024 اعتبار دارد.

واکنش سرمربی ولوز به شایعات جدایی آداما ترائوره

با این حال گل گزارش داده که در صورت ادامه این روند برای آداما ترائوره، بعید است که او برای تمدید قرارداد رضایت دهد و همین موضوع باعث شده که شایعاتی درباره جدایی این بازیکن از جمع شاگردان نونو اسپریتو شنیده شود. همچنین گفته می‌شود که تیم‌های منچسترسیتی، بارسلونا و لیورپول به جذب ترائوره علاقه مند هستند؛ موضوعی که با واکنش سرمربی پرتغالی ولورهمپتون روبرو بوده و او در این باره می گوید: " آنچه می توانم در این باره بگویم این است که آدما از حضور در اینجا بسیار خوشحال است. فقط با مشاهده در کنار هم بودن ما می توانید متوجه شوید که او چقدر در تمرینات خوشحال است.

همه چیز به طور طبیعی اتفاق خواهد افتاد و حدس و گمان‌ها درباره بازیکنان ما را اذیت نمی‌کند. ما می‌دانیم که چه کاری باید انجام دهیم. اول از همه شما باید در جایی که حاضر هستید خوشحال باشید که فکر می‌کنم این موضوع به وضوح در مورد آداما وجود دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋