دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ریکانی: برای سه امتیاز با پرسپولیس می ‎جنگیم

فرقی نمی کند چه کسی خوب باشد، ما یک تیم خوب بودیم؛ ریکانی: برای سه امتیاز با پرسپولیس می‌‎جنگیم؛ هافبک تیم فوتبال نفت آبادان ابراز امیدواری کرد، مشکل پنجره بسته این تیم حل شود و آنها بتوانند از تمامی بازیکنانشان در دیدارهای بعدی استفاده کنند.

ریکانی: برای سه امتیاز با پرسپولیس می‌‎جنگیم

به گزارش ورزش، طالب ریکانی هافبک باتجربه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که موفق شد در مقابل پیکان دبل کند و نقش مهمی در پیروزی 2 بر 1 تیمش در هفته اول مسابقات داشته باشد، در رابطه با نمایش خوب خود گفت: فرقی نمی کند که چه بازیکنی خوب باشد. یک تیم خوب بوده است و همه بچه ها خوب بازی کردند.


او سپس با اشاره به پنجره بسته تیم نفت آبادان عنوان کرد: امیدواریم این مشکل هر چه زودتر حل شود تا بچه های دیگر هم به اما اضافه شوند، چون سال سختی داریم.


هافبک سابق سپاهان و استقلال خوزستان درباره بازی بعدی برابر پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: ما با تمام وجود برای سه امتیاز خواهیم جنگید. فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم و برای سه امتیاز می رویم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋