دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ساموئل اتوئو در آستانه بازگشت به فوتبال

ساموئل اتوئو در آستانه بازگشت به فوتبال

ستاره کامرونی سابق بارسا و اینتر ممکن است برای انجام یک بازی رسمی، از بازنشستگی برگردد.

به گزارش ورزش، ساموئل اتوئو سال ها در تیم هایی چون مایورکا، بارسا و اینتر خوش درخشید و او را خیلی ها بهترین فوتبالیست آفریقایی تاریخ می دانند. اتوئو چندی پیش بازنشسته شد اما امروز رسانه های اسپانیایی خبر از احتمال بازگشت او به میادین دادند.

ساموئل اتوئو در آستانه بازگشت به فوتبال

باشگاه راسینگ مورسیا از دسته سوم اسپانیا به وی پیشنهاد حضور در یک بازی رسمی در کوپا دل ری را داده و او در حال بررسی این پیشنهاد است.

مورسیا باید به مصاف لوانته در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برود و عجیب اینکه تصمیم گرفته این بازی را به کمک اسپانسرهایش در دوبی برگزار کند. دیداری که اهمیت بالایی برای این تیم دارد تا جایی که از اتوئو خواسته تا برای این تک بازی قرارداد ببندند.

ساموئل اتوئو در آستانه بازگشت به فوتبال

رئیس مورسیا در این رابطه به رادیو مارکا گفت:« در حال حاضر شرایط جذب اتوئو 50-50 است و هفته بعد همه چیز مشخص خواهد شد. اگر اتوئو نیاید، پلان B را فعال خواهیم کرد. اسپانسرهایی در امارات و مکزیک داریم که هزینه برگزاری بازی با لوانته در دوبی را متقبل می شوند. این بازی برای ما اهمیت خیلی بالایی دارد. اگر اتوئو پذیرد که در این بازی برای ما به میدان برود، مربی موظف است او را در ترکیب قرار دهد. می دانم شاید غیرمعمول باشد ولی این بار استثنا خواهد بود.»

El Racing Murcia quiso jugar la Copa en Dubái y mira a Eto'o | La Verdad

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋