دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز برنامه مبارزه با کرونا در لیگ امارات(عکس)

فدراسیون فوتبال امارات از اجرای طرح واکسیناسیون بازیکنان حاضر در لیگ این کشور خبر داد.

به گزارش ورزش، اتحادیه فوتبال امارات روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اجرای برنامه تزریق واکسن کرونا را برای بازیکنان باشگاه ها، تیم های ملی و کارمندان فوتبال در امارات متحده عربی را آغاز کرده است.
این اتحادیه در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرده است، اعلام کرد: "اتحادیه فوتبال امارات متحده عربی با هماهنگی مقامات ذی صلاح در کشور اجرای برنامه دوز واکسن" Covid-19 "را برای بازیکنان باشگاه ها، تیم های ملی و کارکنان فوتبال در کشور را آغاز کرده است. اعضای فنی، اداری و پزشکی و بازیکنان تیم این واکشن را دریافت می کنند. تمام اعضای اصلی و ذخیره های شباب الاهلی دبی در مرحله نخست این طرح، واکسن ویروس کرونا را طی روزهای گذشته دریافت کرده اند."


محمد عبدالله هزام الظاهری دبیرکل اتحادیه فوتبال امارات متحده عربی تأیید کرد که برنامه واکسیناسیون در چارچوب هیئت مدیره اتحادیه فوتبال به ریاست شیخ راشد بن حمید النعیمی رئیس هیئت مدیره، برای اجرای تصمیمات مقامات صالح در کشور به منظور حفظ امنیت همه اعضای جامعه است.

آغاز برنامه مبارزه با کرونا در لیگ امارات(عکس)


دبیرکل اتحادیه فوتبال ادامه داد: برنامه واکسیناسیون با هدف دریافت واکسن برای تیم های لیگ حرفه ای، لیگ دسته اول و بازیکنان ذخیره در باشگاه های کشور، طبق یک جدول زمانی مشخص و از چند روز گذشته با باشگاه شباب الاهلی آغاز شده است.


لازم به ذکر است، پس از همه گیری ویروس کرونا، لیگ امارات در فصل گذشته بدون مشخص شدن قهرمان لغو شد و شروع فصل جاری نیز پس از برگزاری 5 دیدار متوقف و ازسرگیری آن به ماه اکتبر موکول شد.


هم اکنون تیم الشارجه با 15 امتیاز از 5 مسابقه در رده اول جدول لیگ امارات قرار دارد و تیم النصر در رده دوم قرار دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋