دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونالدوی مجار و یک تصمیم سرنوشت ساز

گزارش؛ رونالدوی مجار و یک تصمیم سرنوشت ساز؛ دومینیک سوبوسلای هافبک 20 ساله مجارستانی تیم ردبول سالزبورگ، اکنون به واسطه درخشش خود مورد توجه بسیاری از تیم ها از جمله آرسنال، میلان و آر بی لایپزیش قرار گرفته است.

رونالدوی مجار و یک تصمیم سرنوشت ساز

به گزارش ورزش، این بازیکن که در تیم لیفرینگ و در سن 17 سالگی وارد لیگ حرفه ای فوتبال اتریش شد، مورد توجه استعداد یاب های تیم ردبول سالزبورگ قرار گرفت و به خدمت این تیم در آمد.


این هافبک 186 سانتی متری که اکنون به او لقب رونالدوی جدید را داده اند، برای تمامی رده های سنی تیم ملی مجارستان به میدان رفته و 3 گل ملی در رده ی بزرگسالان هم دارد.

رونالدوی مجار و یک تصمیم سرنوشت ساز


او در مجموع 74 بازی برای تیم رد بول سالزبورگ، آمار فوق العاده 22 گل و 33 پاس گل را برای خود به ثبت رسانده و ارزشی حدود 25 میلیون یورو دارد.
 

با تمامی این تفاسیر ما با ظهور یک ستاره در فوتبال که قطعا از او بیشتر خواهیم شنید مواجه هستیم اما انتخاب تیم بعدی او قطعا یکی از مهم ترین تصمیمات او در دوران فوتبال این بازیکن به شمار می رود.

رونالدوی مجار و یک تصمیم سرنوشت ساز

گرچه بعضی از رسانه های معتبر از توافق نهایی او با تیم دیگر ردبول، یعنی لایپزیش خبر میدهند اما ایجنت این بازیکن در آخرین مصاحبه خود توافق نهایی با هر تیمی را رد کرده و اشاره کرده که مذاکرات او با تیم ها ادامه دارد.


جولیان ناگلزمن سرمربی آر بی لایپزیش به شدت به جذب این بازیکن علاقه مند بوده و با توجه به سابقه دو تیم لایپزیش و سالزبورگ در نقل و انتقالات و البته این که هر دو تحت مدیریت شرکت رد بول هستند احتمال پیوستن سوبوسلای به لایپزیش بسیار محتمل تر است.
 

شهاب همتی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋