دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عضو هیات مدیره استقلال؛ من گم نشدم اما حرف نمی زنم

عضو هیات مدیره استقلال؛ من گم نشدم اما حرف نمی‌زنم

در شرایطی که استقلال این روزها درگیر ماجرای پرداخت مطالبات بازیکنان و پرونده‌های مالی مربوط به فیفاست، انتشار خبری در خصوص یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه، با واکنش وی همراه شده است.

به گزارش ورزش، یکی از رسانه‌ها امروز در تیتری به کنایه از اعضای هیات مدیره استقلال که از روز حضور در این باشگاه، حضور کم در جلسات و همچنین برنامه‌های آبی‌پوشان داشته، با گم شدن وی یاد کرده است!

موضوعی که با گلایه هادی زبده شیرکوهی همراه شده است. عضو هیات مدیره استقلال که در تلاش بوده در ساختار مدیریتی شکل گرفته برای این باشگاه، امور محول شده به خود را دنبال کند، این موضوع را به عدم پاسخگویی به رسانه‌ها مربوط می‌داند و از آن به عنوان یک کنایه زشت یاد می‌کند.

زبده با اعلام اینکه سخنگوی باشگاه در حال حاضر حجت نظری است، دلیل عدم پاسخگویی خود را به این موضوع ربط می‌دهد و مدعی است که در این چارت تعریف شده، هر عضو هیات مدیره برنامه مدیریتی مربوط به خود را دنبال می‌کند و دلیل سکوت و دوری او از رسانه‌ها به این دلیل است. 

هادی زبده شیرکوهی، عضو هیات مدیره شمالی آبی‌ها، سابقه چندین سال مدیریت در شهرداری و همچنین تامین اجتماعی را در کارنامه دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋