دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترکیب تیم ملی مصر، در غیاب محمد صلاح

تیم ملی مصر که وضعیت خوبی در جدول گروه خود ندارد، باید بدون صلاح به مصاف توگو برود.

ترکیب تیم ملی مصر، در غیاب محمد صلاح

به گزارش ورزش، با از سرگیری رقابت های انتخابی جام ملت های آفریقا، امشب تیم ملی مصر در حالی باید بدون محمد صلاح به مصاف تیم ملی توگو برود که وضعیت این تیم در جدول رده بندی گروهش ناامید کننده است.


مصری ها که در گروه G با تیم های نه چندان قدرتمند کومور، کنیا و توگو همگروه است، در دو دیدار ابتدایی خود ناامید کننده ظاهر شد و مقابل کومور و کنیا با نتایج صفر – صفر و 1 – 1 متوقف شد و با 2 امتیاز در رده سوم این گروه آسان قرار دارد و این تیم امشب چاره ای جز پیروزی در مقابل توگو ندارد.


اما پس از ابتلای محمد صلاح به کرونا، حسام البدری سرمربی این تیم باید بدون مهمترین عنصر تهاجمیش به نبرد حریف خود برود. محمد صلاح مهاجم تیم لیورپول که روز گذشته تست دوم کرونایش نیز به مانند تست نخستش مثبت شد، در این مسابقه غایب خواهد بود. صلاح که برای برگزاری جشن عروسی برادرش راهی مصر شده بود، به نظر می رسد در همین مراسم به کرونا مبتلا شده است.


پس از اینکه مثبت شدن تست کرونای صلاح شوک بزرگی به حسام البدری و کادر فنی اش وارد کرد، حالا به نظر می رسد مصری ها برای جایگزینی صلاح، باید به احمد سید زیزو اعتماد کنند. هافبک تهاجمی 24 ساله الزمالک مصر می تواند از فرصت بدست آمده نهایت استفاده کند و جای خالی صلاح را در دو دیدار رفت و برگشت در مقابل توگو پر کند.


مصری ها امشب در زمین خود به مصاف توگو خواهند رفت و 3 روز بعد در 27 آبان ماه دیدار برگشت را در زمین این تیم برگزار خواهند کرد.

ترکیب تیم ملی مصر، در غیاب محمد صلاح


انتظار می رود حسام البدری امشب تیمش را با این ترکیب روانه میدان کند:


دروازه بان: محمد الشناوی.
خط دفاع: احمد ابوالفتوح، احمد حجازی، محمود حمدی الونش و محمد هانی.
هافبک دفاعی: عمر السولیه، محمد الننی، عبدالله السعید، احمد سید زیزو و محمود حسن.
خط حمله: مصطفی محمد.
در جدول رده بندی این گروه، تیم ملی کومور با 5 امتیاز از 3 بازی در صدر قرار دارد، کنیا با 3 امتیاز از 3 بازی در رده دوم جای گرفته، مصر با 2 امتیاز از 2 بازی سوم است و توگو با یک امتیاز از 2 دیدار در رده چهارم قرار گرفته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋