دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلانی: مدیرعامل باید متخصص مدیریت ورزشی باشد

کلانی: مدیرعامل باید متخصص مدیریت ورزشی باشد

حسین کلانی می‌گوید که مهم ترین مسئله پرسپولیس در این مدت، درآمدزایی بوده است.

به گزارش ورزش، حسین کلانی پیشکسوت قدیمی فوتبال ایران در گفتگویی که با خبرنگار با داشت، درخصوص مدیریت تازه کار پرسپولیس توضیح داد: اول این را بگویم که من با آقای سلطانی فر و سمیعی از نزدیک کار نکرده‌ام و طبیعتا دیدم به عنوان یک هوادار و پیشکسوت فوتبال است. اما این را باید قبول کنیم که دیگر مثل ۲۰ سال پیش نیست که وزیر و مدیر حتما باید پیشکسوت آن ورزش باشند. قبلا اینطور بود که هر کسی کار فوتبالش تمام می‌شد او را می‌گذاشتند مربی و مدیرعامل اما الان کل دنیا به سمتی رفته که در دانشکده هایی، فقط مدیر تولید می‌کنند و ما هم باید به این سمت برویم چون مدیریت هیچ ارتباطی با پیشکسوت بودن ندارد.

وی افزود: اما من شنیده ام که آقای سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش بوده‌اند. به نظر می‌رسد او در این کار حراستی اش نخبه بوده، سوال من این است که چرا وزارت ورزش یک نخبه در کار حراستی را به پست مدیرعامل پرسپولیس منصوب کرده که شغل مهمی است و یک فرد اجرایی با توانایی مدیریت ورزشی باید بر آن تصدی داشته باشد.

کلانی با اشاره به این که مشکل اصلی پرسپولیس، اقتصادی است، گفت: پرسپولیس با کمبود منابع مالی روبرو شده است. الان کادرفنی این تیم حقوق خاصی نگرفته و مثل قدیم که فوتبال حرفه ای نبود کار می‌کنند. الان مهم ترین مسئله درآمدزایی است و هرکسی که می‌آید باید با این ذهنیت باشد که برای پرسپولیس پول درست کند.

اسطوره باشگاه پرسپولیس در پایان با اشاره به نظرسنجی ای اف سی عنوان کرد: تراکتور یک تیم قابل احترام، بزرگ و دوست داشتنی است اما این تیم تنها برای بخش آذری زبان است و البته در بین آذری زبان ها، پرسپولیسی - استقلالی های زیادی هم هستند. من رگ و ریشه ام آذری است اما پرسپولیسی هستم و حتما که پرسپولیس علاوه بر ایران، در دیگر نقاط دنیا هم طرفداران خاص خود را دارد. اساسا یک نظرسنجی به هیچ عنوان نمی‌تواند مبنا باشد و بعید میدانم کسی در این که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، شک کند. با این حال نباید فراموش کنیم که پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور همه ایرانی هستند و طرفداران این تیم ها هم ایرانی هستند و نکته مهم همین است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋