دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نگرانی اینتر از مصدومیت اشرف حکیمی در آفریقا

نگرانی اینتر از مصدومیت اشرف حکیمی در آفریقا

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند اشرف حکیمی ستاره مراکشی این تیم در دیدار تیم ملی کشورش در آفریقا مصدوم شده و این برای باشگاه ایتالیایی نگران کننده بوده است.

به گزارش ورزش، تیم ملی مراکش در جام ملتهای آفریقا به مصاف آفریقای مرکزی رفت و موفق شد حریفش را 4-1 شکست دهد. مراکش در این بازی به لطف درخشش ستاره های شاغل در اروپایش به یک پیروزی مقتدرانه دست یافت. اشرف حکیمی ستاره اینتر در دقیقه 10 اولین گل بازی را به ثمر رساند و حکیم زیاش دیگر ستاره مراکش هم دو گل برای تیم ملی کشورش زد.

 

نگرانی اینتر از مصدومیت اشرف حکیمی در آفریقا

 

اما مصدومیت اشرف حکیمی در نیمه دوم این مسابقه برای اینترمیلان و رسانه‌های ایتالیایی نگران کننده بوده است.

 

بر اساس اعلام رسانه‌های مراکشی، حکیم زیاش در نیمه اول بازی مراکش مقابل آفریقای مرکزی با دروازه بان حریف، جفری لمبت، برخورد کرده و دچار مشکل می‌شود. با اینحال او به بازی ادامه می‌دهد تا اینکه در دقیقه 58 دیگر قادر به ادامه نیست و تعویض می‌شود تا زکریا ابوحلال به جایش وارد میدان شود.

 

نگرانی اینتر از مصدومیت اشرف حکیمی در آفریقا

 

بر اساس این گزارشها حکیمی فردا مورد معاینات بیشتر قرار می‌گیرد تا میزان جدی بودن آسیب دیدگی اش مشخص شود. این بررسی‌ها مشخص خواهد کرد که آیا حکیمی می‌تواند در بازی برگشت مراکش مقابل آفریقای مرکزی که چهار روز دیگر برگزار می‌شود به میدان برود یا نه.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋