دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره مکزیکی ولوز: یونایتد من را می خواست

ستاره مکزیکی ولوز: یونایتد من را می خواست

رائول خیمنز ستاره مکزیکی ولوز تایید کرد که منچستریونایتد در فصل تابستان به دنبال جذبش بوده و گفت احتمال چنین انتقالی را در آینده منتفی نمی داند.

به گزارش ورزش، رائول خیمنز مهاجم مکزیکی باشگاه ولوز تایید کرد که منچستریونایتد در تابستانی که گذشت برای جذب او تلاش کرده. خیمنز ضمن اعلام اینکه از وضعیتش در ولوز راضی است از منتفی دانستن انتقالش به یونایتد در آینده خودداری کرد. خیمنز همچنین گفت که یوونتوس هم با او تماسهایی داشته است.

 

ستاره مکزیکی ولوز: یونایتد من را می خواست

 

رائول خیمنز که ملی پوش مکزیکی است فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی داشت و برای ولوز 27 گل به ثمر رساند. همین درخشش باعث شد چندین تیم بزرگ خواهان جذب او باشند.

 

خیمنز در این باره گفت: " یک روز بیدار شدم و دیدم یوونتوس من را می‌خواهد. فردایش هم منچستریونایتد تماس گرفت و به دنبال جذب من بود. تا اینجا می توانم بگویم که اقداماتی برای جذب من انجام شده بود. ولی دو طرف به توافق نرسیدند و طوری نبود که بگویم در مرز انتقال به یونایتد یا تیم دیگری قرا رداشتم. من از ولوز کاملاً راضی ام".

 

ستاره مکزیکی ولوز در ادامه گفت: " واقعیت این است که در ولورهمپتون راضی و خوشحالم. انتقالم این بار انجام نشد ولی اگر زمانی انجام بشود مهم این است که بهترین تصمیم برای من کدام خواهد بود. من از شرایطم در ولوز راضی ام چون اینجا بازیکن مهمی دانسته می شوم".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋