دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بونجاح برای الجزایر هم گل می زند(عکس)

تیم ملی الجزایر در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا به برتری رسید.

به گزارش ورزش، دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملت های آفریقا در گروه های مختلف برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم ملی الجزایر به لطف درخشش ستاره های خود بونجاح و محرز، از سد زیمباوه گذشت.


در این دیدار، بغداد بونجاح ستاره تیم السد قطر در دقیقه 31 گل اول بازی را به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت. این هفدهمین گل ملی بونجاح در طی 37 بازی ملی بود. 12 دقیقه بعد، سفیان فغولی بازیکن تیم گالاتاسرای ترکیه نیز گل دوم الجزایر را وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان جمال بلماضی دو بر صفر پیش بیفتند.


در نیمه دوم نیز ریاض محرز حساب کار را 3 بر صفر کرد و با وجود اینکه زیمباوه در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود الجزایر به پایان رسید.


شاگردان بلماضی با این برد 9 امتیازی شد تا با کسب تمامی امتیازات در 3 دیدار نخست خود، در صدر جدول قرار بگیرد. در سایر دیدارهای گروه های دیگر غنا با 2 گل از سد سودان گذشت، کامرون 4 بر یک موزامبیک را شکست داد و ساحل عاج با نتیجه 2 بر یک مقابل ماداگاسکار به برتری رسید.

بونجاح برای الجزایر هم گل می‌زند(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋