دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قلی زاده: مصدومیتم جدی نیست

وینگر تکنیکی تیم ملی ایران تاکید کرد آسیب دیدگی او چندان جدی نیست و می‌تواند پس از یکی، دو هفته به میادین برگردد.

قلی‌زاده: مصدومیتم جدی نیست

به گزارش ورزش، علی قلی‌زاده پس از دیدار مقابل بوسنی که با برتری ۲ بر صفر ایران همراه شد، اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوب و سنگینی را مقابل یک تیم قدرتمند انجام دادیم که بازیکنان شناخته شده‌ای مثل پیانیچ داشتند. خیلی خوشحال بودیم که این بازی برگزار شد چراکه اینگونه مسابقات می‌تواند کمک زیادی به روند آماده‌سازی ما داشته باشد.

او ادامه داد: امیدوار هستم تا شروع رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های دوستانه‌ای مثل بوسنی و هرزگوین داشته باشیم تا ما بازیکنان بتوانیم به هماهنگی بیشتری برسیم چراکه این اتفاق به سود تیم ملی است و به ما کمک می‌کند.

هافبک تیم ملی ایران اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم به برتری مقابل بوسنی برسیم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم. به مردم عزیزمان این پیروزی را تبریک می‌گویم.

قلی‌زاده درباره شرایط جسمانی‌اش و تعویض اجباری او بخاطر آسیب دیدگی مقابل بوسنی عنوان کرد: خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست و باید ام. آر. آی یا اکو بگیرم تا وضعیتم مشخص شود ولی بعید می‌دانم اتفاق خاصی افتاده باشد. نهایتا پس از یکی، دو هفته دوباره به شرایط بازی برمی‌گردم.

او با تاکید بر اینکه این آسیب دیدگی‌ها جزئی از فوتبال است، ابراز کرد: افتخار می‌کنم برای تیم ملی به میدان می‌روم و اینگونه مصدومیت‌ها در زمان بازی برای تیم ملی مهم نیست.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋